XXL Nutrition

Help!

uruk-hai

Cool Novice
Waardering
0
Hello, ik weet dat mijn vraag ongeloofwaardig gaat klinken maar het is echt wel zo. Mijn maat is vastberaden om te kuren, hij is er wel nog niet uit wat hij nu wil gebruiken. (Hij is 1.79 en weegt 83, hij is zes jaar aan het trainen en 22 jaar, arm omtrek is 40 centimeter en hij is behoorlijk sterk voor iemand met zijn lichaamsgewicht en vetgehalte 8%.)
Nu weet ik dat er mensen zijn die hun geroepen gaan voelen om te zeggen: 'jaja uwe maat e' maar ik hou het liever echt nog een paar jaar naturel. Ben trouwens volop natural nog aan het groeien en ben nog maar twee jaar aan het trainen dus...
De mensen die wel helpvolle informatie willen posten, alvast bedankt!
Trouwens de bedoeling is massa winst zonder al te veel vocht.

Ik zou zelf gaan voor test-only of test-bold gaan. Vind tren nog wat aan de zware kant voor een 1e x, maar meningen verschillen...

Ik zou hem alleen wel ff duidelijk maken dat het geen sups zijn waar hij mee aan de gang gaat, dus dat hij ook zelf goed moet weten waar hij mee bezig is!

test en tren is wel wat heftig als eerste kuur, maar wel een hele lekkere combi....zucht...
-test only
-primo, winstrol ook lekker
enz enz. denk dat ie zelf maar eens moet gaan rondkijken het is tenslotte zijn lijf.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt, is hij bezig hij zit bij me hij heeft geen internet dus deelt hij mijn nick even.

uruk-hai zei:
Hello, ik weet dat mijn vraag ongeloofwaardig gaat klinken maar het is echt wel zo. Mijn maat is vastberaden om te kuren, hij is er wel nog niet uit wat hij nu wil gebruiken. (Hij is 1.79 en weegt 83, hij is zes jaar aan het trainen en 22 jaar, arm omtrek is 40 centimeter en hij is behoorlijk sterk voor iemand met zijn lichaamsgewicht en vetgehalte 8%.)
Nu weet ik dat er mensen zijn die hun geroepen gaan voelen om te zeggen: 'jaja uwe maat e' maar ik hou het liever echt nog een paar jaar naturel. Ben trouwens volop natural nog aan het groeien en ben nog maar twee jaar aan het trainen dus...
De mensen die wel helpvolle informatie willen posten, alvast bedankt!
Trouwens de bedoeling is massa winst zonder al te veel vocht.

Ik zou hem en jou eerst adviseren om hier een tijdje mee te lezen, antwoorden op je vragen zoeken en vinden. Alles over steroiden leren, vervolgens een kuur samenstellen, hier posten en dan pas gebruiken.

Echt waar, daar wordt je veel wijzer van. Iemand die eenmaal gaat kuren doet dat nog een keer en nog een keer etc. Je kunt beter weten wat je doet want aas zijn medicijnen met allemaal bijwerkingen.

Als je bezig bent, doe het dan op een verantwoorde manier, toch? :)

Succes!

Idd, het is hier leerzaam maar ikzelf heb mdeze materie verwaarloosd omdat ik niet gebruik en dus ook niet geïntrsseerd was, maar ja ga er in de toekomst werk van maken en dingen proberen op te stekken zodat ik er toch iets over weet.

uruk-hai

hij heeft wel exact zelfde stats als jij ? op 3 kg na dan raar ...

Maar ik heb zelf paar maanden hier aan het lezen geweest en alle links naar andere site's gevolgd .Heb er echt veel aan gehad ,nu ga ik zelf beginnen en na mijn doel en kuur te hebben laten zien zat ik redelijk goe aan de antwoorden te zien .

Mijn ervaring dus hier kan je echt leren wat je doel kan zijn met of zonder aas en hoe je het eventueel kan aanpakken .Daar komt nog eens bij dat je echt met raad van ervaren bb's kan bijgestaan worden .

Ik ben echt blij dat ik eerst paar maanden gelezen heb want het had me anders veel geld voor nix geweest aangezien ik totaal fout zat dus ;)

Veel lees plezier ! :)

Bedankt voor de tips.

uruk-hai
Ok dan twins ? ;)

I wish. Hij heeft toch veel meer kwaliteit hoor, door die vijf jaar langer.

Mjah die haal je zeker in als je lang genoeg natural blijft ,en dan kuurt op een goei basis ! :)

Kan jou het nou rotten of hij het zelf is....testo/deca/dbol is een absolute klapper waar iedereen blij van wordt!:p

Bedankt, ik ben al veel meer te weten gekomen via de zoek functie en de sticky's.

Hey rukker...euhh...sorry uruk:p

Hou rekening met je dosering van test als je dit gebruikt...op die leeftijd kun je nog zeer hoge natuurlijke niveaus hebben...dusdanig zal 250 of 500mg test per week weinig uithalen!

Terug
Naar boven