XXL Nutrition

help???

michaello

Cool Novice
Waardering
0
eey boys! ik ben michael en ik ben van plan om binnenkort een kuurtje m1t van psn te doen. ik wil eeen kuur van 4 weken gaan doen met break van twee weken dus 2 on 2 off 2 on dan wil ik 10 mg per dag nemen 2 keer 5 mg
en nou vraag ik jullie wat jullie hiervan vinden is dit een goed kuurtje?? of kan ik misschien toch beter een dianabol kuurtje pakken?? ik hoop dat jullie mij een goed antwoord kunnen geven waar ik wat aan heb. oh ja by the way dit is miin 1e kuur

Help, verkeerde sectie dude. Moved.

Stats, bijv. leeftijd? Eerste ff een paar weekjes lezen kerel. Dan pas je vragen gaan stellen. Succes

michaello zei:
eey boys! ik ben michael en ik ben van plan om binnenkort een kuurtje m1t van psn te doen. ik wil eeen kuur van 4 weken gaan doen met break van twee weken dus 2 on 2 off 2 on dan wil ik 10 mg per dag nemen 2 keer 5 mg
en nou vraag ik jullie wat jullie hiervan vinden is dit een goed kuurtje?? of kan ik misschien toch beter een dianabol kuurtje pakken?? ik hoop dat jullie mij een goed antwoord kunnen geven waar ik wat aan heb. oh ja by the way dit is miin 1e kuur

Laatst bewerkt:
m1t is gewoon brol man, maakt lever kapot, je tanden komen er van los bij zwaar gebruik, je komt snel bij (allemaal vocht) maar na de kuur hou je er echt niets van over en je hebt dan nog eens TOTAAL GEEN ZIN om uit je bed te komen en het enige wat je wil doen als je er wel uit bent is er terug in kruipen.

Ik heb m1t samen met m5aa van underground labs genomen en ook eens m1t samen met s1+ en het was allemaal brol. Ik heb hier nog enkel potjes staan maar ik train nog liever naturel dan die troep weer te gebruiken. Prohormonen vind ik persoonlijk weggesmeten geld, je koopt beter direct het echte spul hetgeen in sommige gevallen dan nog veel goedkoper en gezonder is.

Gr.
Bjorn.

Terug
Naar boven