MuscleMeat

help ? ?

GINO1

Novice
Waardering
0
hallo bb'ers..

ik ben GINO.
IK train al 6 jaar en ben zo een beetje aan me genetische max.
ik train al 6 jaar serieus en voeding is altijd in orden geweest, mijn minpuntje is dat ik in het weekend wel van een biertje houd.. maar jah en moet natuurlijk ook geleeft worden.......

status:
25 jaar
1,77
94 kg
bf: 10 - 12

Maar omdat ik aan me genetische max zit wil ik een steuntje in de rug dit wil ik gaan doel met het volgenden..

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-4 : 30 mg D-bol /ED

Alleen mijn problleem is dat ik het anabolen gebruik prive wil houden, zover dat kan.. Maar ik wil het laten injecteren door een vriend, maar die heeft er helemaal geen ervaring mee... Ik weet wel waar er gespoten moet worden en hoe, maar is het een risico om hem te laten spuiten is mijn vraag.....?

thanks voor de reacties alvast ;) ;)

staat veel info over hier op het forum , maar ik zie dat je geen nakuur hebt en dat is het eerste wat je moet zoeken nu !

PLaatjes van hoe en waar injecteren staan er voldoende !

Gewoon zelf injecteren, doe ik zelf ook (en vele anderen).

• Topic Starter Topic Starter
sorry inderdaad nakuur vergeten neer te zetten:
nakuur:
wk 13: 100 mg clomid
wk 14: 75 mg clomid
wk 15: 50 mg clomid

Maar de info van hoe te injecteren heb ik al tig keer gelezen.... Maar als ik hem zeg hoe die moet spuiten, kan het toch geen kwaad... injecteren is in bil... ? ? ?

Maken dat je alles een beetje kent, nakuur, mogelijke nevenwerkingen enzo.
Voor je het weet is het anders GYNO in plaats van GINO...

Maken dat je alles een beetje kent, nakuur, mogelijke nevenwerkingen enzo.
Voor je het weet is het anders GYNO in plaats van GINO...
--------------------------------------------------------------------------
whahahahahahha heb er ook nog nolva bij in het geval van... :eek:
Maar kan ik de vrien laten injecteren.. ? ?

Ja hoor, wel beetje informeren hoe en wat over het injecteren natuurlijk:)

waarom injecteer je niet zelf? doe het in je been zoals ik. Heb je echt veel controle over, kan je relaxed in je zetel doen.

btw, je kuurt ziet er goed uit

hey bro,ik wil het ook geheim houden van mijn ouders,en dat lukt ook ,maar ik zet em wel zelf tis effe door bijten het is niet makkelijk om een naald in je aars te zetten,gevolgen kunnen zelfs tot de doodlijden als je dom bezig bent natuurlijkik zal je enkele tips geven,

1.trek met een naald het aaltal ml dat je wilt spuiten
2.haal de naald weg en plaats een niewe op je spuit
3.probeer het spuitje te ontluchten door te tikken tegen het spuitje,en de vloeistof onhoog te spuiten,spuit niet te veel uit een beetje mag.als glijmiddel:D
4.laat de spuit 10 min in een beker rechtopstaan,opdeze manier gaan de laatst belletjes daar boven,
5.na 10 miinuten hou je het spuitje even in je hand om hem optewarmen ,dit vergemakelijkt het spuiten en vermindert de napijn na het spuiten
6.maseer je bil alvorens het spuiten een gespannen spier prikken is niet prettig
7.spuit het overtollige lucht weg totdat je vloeistof er uit spuit
8.handen wassen en dan rects boven van je rechter bil spuiten,eerst ontsmetten met alcohol;geen bacardi;:p huidstrak trekken en d'r in zetten eerste stukje gaat effe pijn doen en dan rustig d;r inlaten glijden.
9.trek nu je drukkertje van je spuit terug vacium dius ,als er bloed in je spuit komt zit je in een bloedvat.naald er uit en opnieuw beginnen,als je geen bloed hebt dan kan je gewoon rustig door spuiten,doe dit niet te snel ,neem er de tijd voor
10trek rustig de naald er uit en druk met een alcohol doekje de plek aan en masser dit eventjes zodat het stof lekker gaat inwerken

het is belanrijk dat je goed weet waar je mee bezig bent neem de tijd is mijn tip,hoop dat je hier wat aan hebt

vergeet niet eerst de hoeveelheid lucht in je vial te spuiten die je erna aan olie uitwilt.

als ik jou was zou ik met 06, x 25 in je boven been zetten is het makkelijkste plus dan ben je ook verantwoord voor je eigen daden.

GINO1 zei:
hallo bb'ers..

ik ben GINO.
IK train al 6 jaar en ben zo een beetje aan me genetische max.
ik train al 6 jaar serieus en voeding is altijd in orden geweest, mijn minpuntje is dat ik in het weekend wel van een biertje houd.. maar jah en moet natuurlijk ook geleeft worden.......

status:
25 jaar
1,77
94 kg
bf: 10 - 12

Maar omdat ik aan me genetische max zit wil ik een steuntje in de rug dit wil ik gaan doel met het volgenden..

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-4 : 30 mg D-bol /ED

Alleen mijn problleem is dat ik het anabolen gebruik prive wil houden, zover dat kan.. Maar ik wil het laten injecteren door een vriend, maar die heeft er helemaal geen ervaring mee... Ik weet wel waar er gespoten moet worden en hoe, maar is het een risico om hem te laten spuiten is mijn vraag.....?

thanks voor de reacties alvast ;) ;)

Test tot en met week 12....perfect verder.

Ik zou eerder me zelf vertrouwen dan een onervaren maatje..

Als je kont moeilijk vind neem je toch gewoon been of schouder.

Been is idd veel makkelijker.

thanks allemaal voor de reacties.......:cool:

Maar ik had een vraag voordat je de anabool uit het flesje zuigt....
moet je toch eerst een beetje lucht in de spuit halen, en als er eeen beetje lucht inzit dan trek je de anabool erin..... en haal je de lucht er weer uit ( tikt met je vinger dat de lucht aan de boven kant van de spuit zit, en spuit de lucht eruit en een druppel anabool over de naald laten gaan .. ? ? ?

gino1 geduld kerel als je een antwoord verwacht maarha ozla ge zelf zegt , alle lucht moet eruit.;)

gino in het flesje zit geen lucht,spuit een beetje lucht in het flesje zo creer je druk in het flesje waardoor het trekken makkelijker gaat,suc:D7 kerel:D

Terug
Naar boven