MuscleMeat

help ? ?

GINO1

Novice
Waardering
0
hallo bb'ers..

ik ben GINO.
IK train al 6 jaar en ben zo een beetje aan me genetische max.
ik train al 6 jaar serieus en voeding is altijd in orden geweest, mijn minpuntje is dat ik in het weekend wel van een biertje houd.. maar jah en moet natuurlijk ook geleeft worden.......

status:
25 jaar
1,77
94 kg
bf: 10 - 12

Maar omdat ik aan me genetische max zit wil ik een steuntje in de rug dit wil ik gaan doel met het volgenden..

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-4 : 30 mg D-bol /ED

Alleen mijn problleem is dat ik het anabolen gebruik prive wil houden, zover dat kan.. Maar ik wil het laten injecteren door een vriend, maar die heeft er helemaal geen ervaring mee... Ik weet wel waar er gespoten moet worden en hoe, maar is het een risico om hem te laten spuiten is mijn vraag.....?

thanks voor de reacties alvast ;) ;)

staat veel info over hier op het forum , maar ik zie dat je geen nakuur hebt en dat is het eerste wat je moet zoeken nu !

PLaatjes van hoe en waar injecteren staan er voldoende !

Gewoon zelf injecteren, doe ik zelf ook (en vele anderen).

• Topic Starter Topic Starter
sorry inderdaad nakuur vergeten neer te zetten:
nakuur:
wk 13: 100 mg clomid
wk 14: 75 mg clomid
wk 15: 50 mg clomid

Maar de info van hoe te injecteren heb ik al tig keer gelezen.... Maar als ik hem zeg hoe die moet spuiten, kan het toch geen kwaad... injecteren is in bil... ? ? ?

Maken dat je alles een beetje kent, nakuur, mogelijke nevenwerkingen enzo.
Voor je het weet is het anders GYNO in plaats van GINO...

Maken dat je alles een beetje kent, nakuur, mogelijke nevenwerkingen enzo.
Voor je het weet is het anders GYNO in plaats van GINO...
--------------------------------------------------------------------------
whahahahahahha heb er ook nog nolva bij in het geval van... :eek:
Maar kan ik de vrien laten injecteren.. ? ?

Ja hoor, wel beetje informeren hoe en wat over het injecteren natuurlijk:)