XXL Nutrition

help!

mattsr

Novice
Waardering
0
waarschijnlijk denken jullie nu van
'hier heb je weer zo'n nieuwkomer die er nix van kent/kan'

maar tog ga ik het vragen!

ik ben het moe om te trainen en geen vorderingen te boeken!
en altijd dat buikje te blijven zien!

hulp gevraagd bij supplementen!

alvast bedankt!

Zorg dat je training in de eerste plaats goed is. Misschien eens een nieuw trainingsschema. Vergeet niet dat alleen een micro trauma groei oplevert. Dus een hogere belasting voor de spieren dan de vorige training. Deconditioneer anders eens je spieren voor een week en begin daarna terug met een licht gewicht en elke week opbouwend. Licht gewicht is na een deconditioneerweek al genoeg voor een microtrauma

Verder zorgt een GOED voedingsschema al gerust voor ongeveer 70% van je verdere groei.
Vul dit aan met multi vitamines
whey ewit na de training (en smorgens)
creatine (monohydraat neemt ook vocht vast waardoor je spieren groter "lijken")
Ethyl Ester is duurder maar neemt geen vocht op.

supplementen zijn geen wondermiddeltjes (alhoewel ze goed kunnen helpen) maar zijn een aanvulling om de maximale groei te kunnen stimuleren naast je voedingsschema.

check eerst eens de info die hier te vinden is over voeding en dieeten. Ga ook eens na wat je eigenlijk wilt naast het vetverlies. massa, kracht?
ga geen geld stoppen in producten die je legaal kunt kopen en jou kilo's spiermassa beloven zoals humanovar, viraloid ,tribulus echt het doet geen reet.
Je zult je vraag dus wat meer moeten specificeren.
En onthoud dat domme vragen niet bestaan.

• Topic Starter Topic Starter
ik wil eigenlijk kracht en massa!
maar wat is nu het beste om af tevallen?
weinig eten en veel cardio?
veel eten en veel cardio?

ik wil eigenlijk kracht en massa!
maar wat is nu het beste om af tevallen?
weinig eten en veel cardio?
veel eten en veel cardio?

als je wilt afvallen zul je toch eerst caloriebehoefte moeten berekenen... gebruik ook de zoekfunctie even, zo vind je ook al veel terug

je kan best eerst even cutten. Training + cardio. Eerst training en oefeningen met een hoog aantal reps (15 herhalingen), daarna nog cardio en tijdens de training en cardio alleen water drinken en erna ook tenzij een whey shake erbij.

Terug
Naar boven