be happy
Cool Novice
- Waardering
- 0
goedendag medesporters, ik heb een vraag voor jullie.
ik ben overtraind geweest d.w.z. dat als ik te zwaar ga trainen dat ik last krijg van me schouders en vaak ook on kootjes van me vingers (soort ontstekingen) nu train ik dus een tijd al niet zo zwaar meer.
mijn vraag is nu kan het helpen als ik bijv met een kuur (watvoor??) ga traien , helpt dat met herstel van me lichaam
ik zal dan alleen niet veel zwaarder moeten gaan trainen maar ik wil dan wel weer wat meer gaan trainen.
ik hou het nu nog op 2 keer aangezien ik ook 2 keer doordeweeks voetbal en zaterdags
graag wat advies
ik ben overtraind geweest d.w.z. dat als ik te zwaar ga trainen dat ik last krijg van me schouders en vaak ook on kootjes van me vingers (soort ontstekingen) nu train ik dus een tijd al niet zo zwaar meer.
mijn vraag is nu kan het helpen als ik bijv met een kuur (watvoor??) ga traien , helpt dat met herstel van me lichaam
ik zal dan alleen niet veel zwaarder moeten gaan trainen maar ik wil dan wel weer wat meer gaan trainen.ik hou het nu nog op 2 keer aangezien ik ook 2 keer doordeweeks voetbal en zaterdags
graag wat advies