XXL Nutrition

helpen steroiden???

be happy

Cool Novice
Waardering
0
goedendag medesporters, ik heb een vraag voor jullie.
ik ben overtraind geweest d.w.z. dat als ik te zwaar ga trainen dat ik last krijg van me schouders en vaak ook on kootjes van me vingers (soort ontstekingen) nu train ik dus een tijd al niet zo zwaar meer.

mijn vraag is nu kan het helpen als ik bijv met een kuur (watvoor??) ga traien , helpt dat met herstel van me lichaam??? ik zal dan alleen niet veel zwaarder moeten gaan trainen maar ik wil dan wel weer wat meer gaan trainen.
ik hou het nu nog op 2 keer aangezien ik ook 2 keer doordeweeks voetbal en zaterdags
graag wat advies

AAS gebruiken zal natuurlijk je herstel (eiwitsynthese) bevorderen. Sommige AAS als Deca kunnen zelfs ontstekingremmend werken.

Maar als ik jou was zou ik geen AAS gebruiken voor jouw klachten.

MrJ zei:
AAS gebruiken zal natuurlijk je herstel (eiwitsynthese) bevorderen. Sommige AAS als Deca kunnen zelfs ontstekingremmend werken.

Maar als ik jou was zou ik geen AAS gebruiken voor jouw klachten.

Maar dan alleen als je echte hebt he lieverd :D

Verder agree met J lekker van de gear afblijven :thumb:

of stap eens naar je huisarts, die zal je ongetwijfeld verder kunnen helpen
groetjes

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt, maar ik ben al naar huiarts geweest en zo.
klachten zijn nagenoeg weg, maar bij grotere belastingen krijg ik nog wel reaktie, vandaar mijn vraag of dat zou kunnen helpen.

maar ga zowiezo in maart, april een kuur doen.
kunnen jullie wat adviseren??? niet te groot budget, eerste kuur droog figuur
b.v.d.

ps wat is aas???

aas=anabolen steroiden.

zou eerst een hoop researchen en lezen op internet als ik jou was.

er zijn zoveel opties dat we niet zomaar kunnen vertellen wat je zou moeten doen.

aas = androgene anabolen steroiden ;)

je moet zoals tegen meerdere mensen is verteld eerst je doelen gaan bepalen voor jezelf, daarna een afweging gaan maken tussen de middellen die jij daarvoor nodig acht
wat voor dosis je gaat gebruiken e.d.
dan ga je kijken hoe je de bijwerkingen gaat aanpakken
dan zorg je dat je alles weet over nakuren
daarna ga je op zoek naar een betrouwbare dealer ( als je die nog niet hebt)

als je dan in jouw ogen een goed schema heb opgesteld post je die eens hier
en dan zullen er een hoop mensen wel even kritish naar willen kijken en verderre vragen beatwoorden en tips geven

als je zelf alles uitzoekt en research doet naar de beschikbare middellen, weet je zelf veel beter wat er in je lichaam gaat gebeuren, en kan je ook een keuze maken of je uberhaubt wel wil gaan kuren....

suc6 en groetjes

had mn post niet nagelezen idd,reus! ;)

thanks voor het aanvullen :D

be happy zei:
ok bedankt, maar ik ben al naar huiarts geweest en zo.
klachten zijn nagenoeg weg, maar bij grotere belastingen krijg ik nog wel reaktie, vandaar mijn vraag of dat zou kunnen helpen.

maar ga zowiezo in maart, april een kuur doen.
kunnen jullie wat adviseren??? niet te groot budget, eerste kuur droog figuur
b.v.d.

ps wat is aas???

Niet doen.

Je traint 2x in de week. AAS gebruiken heeft totaal geen nut in jouw situatie. Ga eerst eens een jaartje of wat flink trainen, goed eten en kijk dan eventueel eens verder.

je neemt geen as om klachten tegen te gaan. Toch niet als gezond sporter.
aas gebruik je juist als je in naturel topconditie bent en een stap hoger wil gaan.

• Topic Starter Topic Starter
ok jongens bedankt voor advies

Terug
Naar boven