AndroidHealthClinic

helpt vitamine b5capsules tegen acne

jappe008

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m95
Massa
85kg
helpt dit [Link niet meer beschikbaar] tegen acne in het gezicht en borst en rug ? want heb er wel wat last van. wie heeft het al gebruikt ? en sturen ze ook naar belgie ? :)

Schijnt van wel. Je zou er wel veel meer van moeten nemen dan wat er doorgaans in één capsule zit.

edit: oh, staat op de site: 5-10 caps per dag

Niet als jouw acne bijvoorbeeld komt van veel te veel eiwit, of een andere oorzaak die je makkelijker zelf kan oplossen

Vit B kan invloed hebben, net als bijvoorbeeld zink. Of voeding waar zink in zit, zoals asperges. Zink helpt van binnenuit, maar ook op de plekjes. Bijvoorbeeld een tablet verpulveren en mengen door iets wat je normaal op je huid smeert, en op die manier laten intrekken op het desbetreffende plekje. Vitamine C kan invloed hebben, en iets als spirulina ook. Voeding zoals tomaten stimuleren je celvernieuwing, en dat kan twee kanten op. Het kan in je voordeel werken omdat plekjes sneller weg gaan, maar kan ook tot gevolg hebben dat je er daardoor meer van krijgt, dat is uitproberen. Verder is er heel veel in voeding wat nut kan hebben, maar is een beetje lastig zeggen zo zonder te weten wat je eet :)
En uuhm niet veel eiwit.... ik dacht ook dat ik niet veel eiwit at toen ik op iets onder de 3gr/kg eiwit zat :p

En qua je huid schoonhouden, zoek een product wat geen zeep bevat en PH neutraal is, en kijk eens of dat werkt. Zeep droogt je huid uit, en als gevolg kan het zijn dat je huid extra veel talg gaat aanmaaken om de zuurtegraad te herstellen. Gevolg is extra talg en dus meer acne.

Bij mij persoonlijk speelt vermoeidheid en (lichamelijke) stress altijd een grote rol.

Terug
Naar boven