MuscleMeat

Hemo Rage Black

DH1993

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Mijn vader is met de marine naar curacao geweest en heeft een pre-workout meegenomen. Hemo Rage Black, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb hem vandaag geprobeert en kreeg na ongeveer een half uur hartkloppingen, en mn handen begonnen te trillen als ik ergens hard op drukte.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen ervaring mee,

de reviews zijn goed in de vs

zit Yohimbine in, vandaar dat die hier niet verkocht word.

(zou ff een halve dosis proberen, van wat je genomen hebt.. waarschijnlijk overgevoellig voor een ingredient, zeker als je normaal dit soort producten niet neemt)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Geen ervaring mee,

de reviews zijn goed in de vs

zit Yohimbine in, vandaar dat die hier niet verkocht word.

(zou ff een halve dosis proberen, van wat je genomen hebt.. waarschijnlijk overgevoellig voor een ingredient, zeker als je normaal dit soort producten niet neemt)

oke bedankt

maatje van mij gebruikt het nu ook. En die heeft al behoorlijk wat noxplode en andere pre's versleten(gebruikte ook 3 a 4 scheppen noxplode;behoorlijk ervaren dus:p). Maar hij had er ook last van toen ie twee scheppen had gebruikt(kotste die de hele boel onder in de gym). Dosis geeft als het goed is ook aan dat je er maar een scoop van mag gebruiken op een dag. Dus doe maar gewoon halfje en bouw het op tot een hele schep.

Laatst bewerkt:
Body & Fitshop geeft aan:

Uitdrukkelijke waarschuwing;Dit product is extreem krachtig in dosering. Neem absoluut nooit meer dan 1 afgestreken maatschep.
Begin altijd met maximaal een halve maatschep.

Ik heb deze ook gekocht omdat ik goede reviews had gezien, maar dit product lijkt heel slecht voor je te zijn... Het geeft well energie, maar je krijgt heele geele piss, maakt je huid slecht, je buik voelt slecht, en ik had ook last met slapen. So, ja het werkt goed, je krijgt extra energie ervan, maar het is blijkbaar slecht voor de gezondheid.

Sorry for the bad Dutch, I'm English and I tried atleast ;)

Terug
Naar boven