XXL Nutrition

Het bewijs dat Amerika een vies spelletje speelt!

Dat is Amerika

Ik had ook niet anders verwacht van die debielen.....

Houston we've got a problem

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Dat wisten we toch al dat de VS zulke praktijken voert?

Maar wanneer wordt er iets tegen gedaan? Wanneer doen WIJ er iets aan.:rolleyes:

Nee joh Amerika is heilig en alles wat zij doen is geoorloofd.

Het land, de meeste mensen, de natuur, de steden etc zijn fantastisch. Het is echter ook het machtigste land ter wereld met een niet al te verstandige regering. De fout Vietnam is niets vergeleken bij de fout Irak. Hopelijk lost de volgende regering het op.

Het land, de meeste mensen, de natuur, de steden etc zijn fantastisch. Het is echter ook het machtigste land ter wereld met een niet al te verstandige regering. De fout Vietnam is niets vergeleken bij de fout Irak. Hopelijk lost de volgende regering het op.

Als de meeste mensen fantastisch zijn waarom hebben ze Bush dan herkozen ?

Omdat Bush ook heeft gerommeld bij de verkiezingen, volgens mij had de andere kandidaad bij de eerste verkiezingen net wat meer maar waren er telproblemen in Florida die dan door het hooggerechtshof zijn uitgemaakt. Normaal is minstens 50% van de VS democraat. Bovendien worden mensen in VS constant gebrainswashed door republikeinse zenders (FOX bijv), terwijl in sommige landen van Europa er eerder gebrainwashed wordt door linkse zenders...

Het enige probleem van de VS is de regering en dan vooral de president en de militaire macht met heel haar achterban (wapenindustrie etc). Zelfs Republikeinse medewerkers van Bush die ooit achter hem stonden gaan nu meer en meer tegen hem keren. Die man maakt gewoon het land én de wereld kapot. Grootste deel van Amerikanen staat nu helemaal niet meer achter hem trouwens (geloof 65%).

achja ik kan er niet echt druk om maken, ben blij dat ze in irak zitten
en als ze om daar te komen de domme massa moeten manipuleren,
nice job.

De eerste oorlog in de geschiedenis v/d mensheid, met rechtvaardigheid, of zonder mensenrechtenschending, misleiding of bedrog moet nog komen.

Al sinds mensengeheugenis, moet het sterkste macht/rijk/land/koning manipuleren en misleiden om z'n machtspositie tot uitdrukking te brengen of te behouden.

achja, in amerika kun je als president 65% van de bevolking tegen je hebben en alsnog winnen, dusja :P

Ik begin er steeds meer in te geloven dat er maar 1 smerig land is op deze aardkloot. En dat is geen islamitisch land...

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven