0255ruud
Cool Novice
- Waardering
- 0
------
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klassieke fout om als je stil staat nóg minder te gaan eten. Grote kans dat je lichaam in spaarstand is gekomen en dat nog minder eten niet de oplossing is om droger te komen staan, in tegendeel, je zal eerder spier gaan verliezen. Je had beter een tijdje op onderhoud kunnen gaan eten om daarna weer door te gaan. Dus dat zou ik alsnog doen. En had je überhaupt wel eens dagen dat je op of iets boven onderhoud at?
Ik zou zelf een weekje net iets boven onderhoud gaan eten, dat je lichaam weer een beetje ingesteld raakt op een overschot. Wat precies handig is qua duur van die schema's weet ik ook niet, is vast wel wat over te vinden en anders probeer je in ieder geval even deze week.
En een mac pakken zegt niet zoveel als je die dag alsnog onder onderhoud uitkwam. Dus ik weet niet of je die dag ook wel meer kcal at? Anders is 't gewoon dirty food en geen reset van onder onderhoud eten.
Ik zou zelf een weekje net iets boven onderhoud gaan eten, dat je lichaam weer een beetje ingesteld raakt op een overschot. Wat precies handig is qua duur van die schema's weet ik ook niet, is vast wel wat over te vinden en anders probeer je in ieder geval even deze week.
En een mac pakken zegt niet zoveel als je die dag alsnog onder onderhoud uitkwam. Dus ik weet niet of je die dag ook wel meer kcal at? Anders is 't gewoon dirty food en geen reset van onder onderhoud eten.[/QUO
Jah ik doe dan eens in de 3 weken ff een keer cheaten dan houd ik me schema wel aan maar dan neem ik ff een chippie ff een macflurry enzo.
Als je nooit meer kan zondigen dan houd ik het niet vol