MuscleMeat

Het gaat niet meer zo hard...

Voor je lengte is je gewicht niet bijzonder hoog nee. (Ik kan je schema nie openen opt moment, maar) eet je genoeg (dierlijke) eiwitten? 120-150 gram mag je best aan zitten. Eiwitten uit granen en noten etc hebben een lage biologische waarde voor het menselijk lichaam.
Verder is 700 kcsl onder je onderhoud erg laag man..! Uitkijken dat je niet teveel spiermassa verliest.
En hoe ziet je trainingsschema eruit? Daar kan het probleem ook liggen

• Topic Starter Topic Starter
-----

Laatst bewerkt:
Klassieke fout om als je stil staat nóg minder te gaan eten. Grote kans dat je lichaam in spaarstand is gekomen en dat nog minder eten niet de oplossing is om droger te komen staan, in tegendeel, je zal eerder spier gaan verliezen. Je had beter een tijdje op onderhoud kunnen gaan eten om daarna weer door te gaan. Dus dat zou ik alsnog doen. En had je überhaupt wel eens dagen dat je op of iets boven onderhoud at?

Wat anthem zegt + meer eiwitten! 150 gram per dag aan dierlijke + whey mag je wel aan zitten (melk hoort ook bij dierlijk)

Oke maar ik wou ook even duidelijk maken dat ik niet vanaf december.
Eerst een bulk periode achter de rug had. Ik ben pas echt begonnen met bodybuilding vanaf december. En ben gelijk met cutten begonnen zegmaar. Dus ik kan wel merken dat alles strakker getrokken is en ik zie er beter uit. alleen ik wil eerst droog rond de 10% en dan gaan bulken rond de herfst.

En om dat bereiken moet ik dus in de cut niet lager gaan dan 500 kcal onder je onderhoud. En ook tijdens je cut kleine periodes rond onderhoud eten omdat je lichaam de routine die je lichaam gaat krijgen te verbreken.

Dan vroeg ik me af hoe lang moet je die periodes maken?
bijvoorbeeld 4 weken cut 1 week iets onder je onderhoud?

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 23:04 ----------

Klassieke fout om als je stil staat nóg minder te gaan eten. Grote kans dat je lichaam in spaarstand is gekomen en dat nog minder eten niet de oplossing is om droger te komen staan, in tegendeel, je zal eerder spier gaan verliezen. Je had beter een tijdje op onderhoud kunnen gaan eten om daarna weer door te gaan. Dus dat zou ik alsnog doen. En had je überhaupt wel eens dagen dat je op of iets boven onderhoud at?

Jah ik deed om de 3 weken een cheatdag zegmaar ff mac pakken mcflurry enzo.

Ik zou zelf een weekje net iets boven onderhoud gaan eten, dat je lichaam weer een beetje ingesteld raakt op een overschot. Wat precies handig is qua duur van die schema's weet ik ook niet, is vast wel wat over te vinden en anders probeer je in ieder geval even deze week.

En een mac pakken zegt niet zoveel als je die dag alsnog onder onderhoud uitkwam. Dus ik weet niet of je die dag ook wel meer kcal at? Anders is 't gewoon dirty food en geen reset van onder onderhoud eten.

Ik zou zelf een weekje net iets boven onderhoud gaan eten, dat je lichaam weer een beetje ingesteld raakt op een overschot. Wat precies handig is qua duur van die schema's weet ik ook niet, is vast wel wat over te vinden en anders probeer je in ieder geval even deze week.

En een mac pakken zegt niet zoveel als je die dag alsnog onder onderhoud uitkwam. Dus ik weet niet of je die dag ook wel meer kcal at? Anders is 't gewoon dirty food en geen reset van onder onderhoud eten.

+1

eet 3-5, desnoods 7, dagen op of iets boven onderhoud met je cleane voeding

En een mac pakken zegt niet zoveel als je die dag alsnog onder onderhoud uitkwam. Dus ik weet niet of je die dag ook wel meer kcal at? Anders is 't gewoon dirty food en geen reset van onder onderhoud eten.[/QUO

Jah ik doe dan eens in de 3 weken ff een keer cheaten dan houd ik me schema wel aan maar dan neem ik ff een chippie ff een macflurry enzo.
Als je nooit meer kan zondigen dan houd ik het niet vol

probeer anders eens een HITT,
heeft bij mij een flinke boost gegeven.

Terug
Naar boven