XXL Nutrition

het grote ik-ben-bezopen) topic

ik ben gewoon bezopen mag het nog gaylords

Ik zal hier vanavond posten. Met een heel stoer verhaal natuurlijk, die eigenlijk niet echt gebeurt is :)

hm mss vnv ff wat posten

Als ik echt bezopen ben kan ik de verhalen meestal niet navertellen..

:trollface:

je moet dan ook wachten tot je een klein beetje ontnuchterd bent. Komop jongens dit topic heeft meer potentie.

Oke haha:

Taxi gemist van discotheek naar huis.. was te dronken hehe. Dus ik dacht ik loop naar huis.
Niet zo'n slim idee achteraf want ik liep totaal de verkeerde kant op.. gevolg ik: kwam 2 dorpen verder uit.
Ik dus maar mijn moeder gebeld dat ik ... was ( dat dacht ik althans) en of ze mij wilde ophalen.
Achteraf bleek ik dus nog een dorp verder te zitten. Mijn moeder had dus een hele tijd gezocht, en was doodongerust hehe. (mobiel was kapot, had ik kapot gemaakt omdat hij niet deed wat ik wilde :o )
Ze was gelukkig toen ze mij vond niet boos maar opgelucht (geluk bij een ongeluk).

Sinds die avond zei ik dat ik nooit meer zou drinken.. week erna was het weer zover :o

truestory

Oke haha:

Taxi gemist van discotheek naar huis.. was te dronken hehe. Dus ik dacht ik loop naar huis.
Niet zo'n slim idee achteraf want ik liep totaal de verkeerde kant op.. gevolg ik: kwam 2 dorpen verder uit.
Ik dus maar mijn moeder gebeld dat ik ... was ( dat dacht ik althans) en of ze mij wilde ophalen.
Achteraf bleek ik dus nog een dorp verder te zitten. Mijn moeder had dus een hele tijd gezocht, en was doodongerust hehe. (mobiel was kapot, had ik kapot gemaakt omdat hij niet deed wat ik wilde :o )
Ze was gelukkig toen ze mij vond niet boos maar opgelucht (geluk bij een ongeluk).

Sinds die avond zei ik dat ik nooit meer zou drinken.. week erna was het weer zover :o

truestory

hahahaha mooi

Komt niet meer, teveel moeite, heb er geen tijd voor. Ik hou lekker alle info voor mezelf :P

mhyrtjrt

test sorry ben al bezopoen van mijn zelf...........

lol had x in nachtcafe gepost toen ik thuiskwam, 15min later alles ondergekotst 2 maanden geleden ofzo toen had ik in de morgen relatie van 1,5mnd beëindigd die zelfde dag huidige vriendin leren kennen.

u mad?

:trollface:

ik zat een keertje dronken op een bankje en toen

alcoholic.jpg

...... :fa:

7 dronk heeft me op het midden van de avond weer genekt, sjongejonge

Terug
Naar boven