XXL Nutrition

Het grote MediaPlayer topic!! tips-tricks-and troubleshooting.

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Na talloze topics in chat en convo over mediaplayer en codecs enz.. enz... lijkt het me misschien wat handiger al die vragen tot 1 topic te beperken, zodat anderen met dezelfde problemen niet zo hoeven te zoeken, en hier gelijk de oplossing vinden.

Bij deze!!

Post hier je opmerkingen / problemen aangaande MediaPlayer

Goed idee.

Wat? Windows MEdia Player? of alle media players? Specifiek zijn is een must op internet! :D

VRAAG:

Hoe kan ik ondertiteling mee laten lopen in Winamp?
Het lukt me niet. txt.-file in zelfde folder als film etc maar werkt niet...

Het gaat trouwens om Redemption. Héle mooie film, waar gebeurd verhaal over het meest agressieve gang-lid van de VS.

AAlcHemY zei:
Of gebruik mplayer, geen codecs nodig. ;)

Dan heeft die mplayer zelf al alle codecs in huis.

Als je MEdiaplayer bedoelt van Windows moet ik je teleurstellen;
jij speelt misschien standaard files af maar Windows Mediaplayer heeft LANG niet alle codecs in huis!!!

DBC01 zei:
Dan heeft die mplayer zelf al alle codecs in huis.

Als je MEdiaplayer bedoelt van Windows moet ik je teleurstellen;
jij speelt misschien standaard files af maar Windows Mediaplayer heeft LANG niet alle codecs in huis!!!
Ah inderdaad, die heeft een hele hoop codecs aan boord, klein foutje van me. Speelt met de standaard codecs toch alles in Divx/Xvid/mpeg en Quicktime af.
Ik bedoel niet de windows mediaplayer, de naam is effectief Mplayer. Google zou normaal een paar download links geven. Let wel, meeste zijn voor Linux, maar er bestaat een versie voor windows.

En nu terug ontopic. ;)

Terug
Naar boven