- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
JA!! ik ben schuldig...en heb zo'n klein homofiel machientje
Maar wat een leuk ding kan het soms toch zijn. En ja de games zijn infantiel en ronduit belachelijk soms maar er komen ook echte pareltjes op. Zelda twee de spirit tracks, professor layton en dergelijke zijn bv nu al uit.
Als er nog schuldigen zijn kunnen ze hier hun ervaringen of nieuwe aankopen of gelijk wat posten. Als het maar om nintendo DS gaat
Ps: je sais dat hier alleen Bodybuilding is, maar aangezien ik een zee van tijd heb en de internetleveranciers me verplichten andere bezigheden te zoeken heb ik m'n Ds maar weer eens opgediept.
Maar wat een leuk ding kan het soms toch zijn. En ja de games zijn infantiel en ronduit belachelijk soms maar er komen ook echte pareltjes op. Zelda twee de spirit tracks, professor layton en dergelijke zijn bv nu al uit.Als er nog schuldigen zijn kunnen ze hier hun ervaringen of nieuwe aankopen of gelijk wat posten. Als het maar om nintendo DS gaat
Ps: je sais dat hier alleen Bodybuilding is, maar aangezien ik een zee van tijd heb en de internetleveranciers me verplichten andere bezigheden te zoeken heb ik m'n Ds maar weer eens opgediept.
Laatst bewerkt:

heb er lang niets meer van gehoord aangezien ik op console gaming was overgeschakeld maar ken hem nog van op psOne