MuscleMeat

Het grote Nintendo Ds topic

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
JA!! ik ben schuldig...en heb zo'n klein homofiel machientje:( Maar wat een leuk ding kan het soms toch zijn. En ja de games zijn infantiel en ronduit belachelijk soms maar er komen ook echte pareltjes op. Zelda twee de spirit tracks, professor layton en dergelijke zijn bv nu al uit.

Als er nog schuldigen zijn kunnen ze hier hun ervaringen of nieuwe aankopen of gelijk wat posten. Als het maar om nintendo DS gaat

nintendods.jpg

Ps: je sais dat hier alleen Bodybuilding is, maar aangezien ik een zee van tijd heb en de internetleveranciers me verplichten andere bezigheden te zoeken heb ik m'n Ds maar weer eens opgediept.

Laatst bewerkt:
Ik vermaak me kostelijk met Spiro (een of ander paars draakje) op m'n DS!

• Topic Starter Topic Starter
ah ik wist dat het zeker een vrouwelijk lid van DBB zou aanspreken. bedankt voor de reactie, en ja spyro is idd dat paarse draakje :) heb er lang niets meer van gehoord aangezien ik op console gaming was overgeschakeld maar ken hem nog van op psOne

Heb het ding al 2 jaar en het is zeker leuk. vooral oude snes spellen zijn leuk om erop te spelen.

Ook zelda en gta zijn gaaf.........heb overgens geen 1 spel origineel :D

khad em al sinds de release, heb er niet echt veel spellen op en vind het nu maar een k*tding:D

Heb mijna 2 jaar geleden verkocht. Was een grote Golden Sun fan en wachte op GS3 maar die is nooit snel genoeg uitgekomen. Weet geen eens of hij dat nu al wel is :(

ik hou de mijne juist wel nog vast voor golden sun 3. Epic RPG die game. Om me wat zoet te houden ben ik net kingdom hearts 358/2 days gaan halen. Maar ik moet eerst alle andere delen vinden en spelen vooraleer ik dat kan doen, gelukkig heb ik m'n ps 2 nog

tijdje terug zon dsi gekocht met zon flashcard, op zich best leuk dingetjes dan als de games niks kosten want legaal zijn ze imo belachelijk duur.

ik vind de castlevania serie erg goed.

castlevania series zijn inderdaad goede reeks. Ikzelf wil ze ook wel uittesten maar ga me eerst verdiepen in de kingdom hearts serie en final fantasy,,heb er nog nooit een deel van gespeeld van beide series, en zoals eerder vermeld heb ik net een deel van kingdom hearts binnengehaald en zal ik deze begin volgende week testen

naja die flashcarts lijkt me allemaal leuk enzo,,,maar ik heb toch liever het origineel

Terug
Naar boven