AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Hoe komt het dat de mensen die het hardst roepen dat moslims achterlijk zijn, zelf net zo intolerant zijn tegen anderen?:thinking:
Een serieuze suggestie is dat zij er het meeste last van hebben en ze minder te vrezen hebben voor consequenties uit hun sociale en economische omgeving.

Ook hebben ze mogelijk een wat minder fijn ontwikkeld taalgevoel.

Nog ff buiten het feit dat er minstens één veralgemenisering, misschien wel meer, in je tekst staat.

Laatst bewerkt:
Het is een zin. Je kan toch wel bedenken hoeveel 'veralgemeniseringen' er in staan?

• Like
Waarderingen: mat
IJYCLyU.jpg

:trollfacex::trollfacex::trollfacex:
Dat is juist een links standpunt. Mensen zien alleen domrechts en worden daarom 'moreel links'. Je kan ook rechts zijn zonder domrechts te zijn.

Mensen zonder enig argument weg zetten als domrechts of nazis is ook wel makkelijk. Ik weet na 3 reacties nog niet eens wat je intolerant vond..

Mensen zonder enig argument weg zetten als domrechts of nazis is ook wel makkelijk. Ik weet na 3 reacties nog niet eens wat je intolerant vond..
Het is echt zinloos deze discussie te voeren want steeds komen er weer non argumenten die zo eenvoudig onder uit te halen zijn. Er komt gewoon geen eind aan. Het is alsof ik een discussie voer met een klein kind die telkens 'waarom' zegt op elke uitleg die je geeft.

Denk ik steeds dat ik de discussie gewonnen heb terwijl mensen gewoon geen zin meer hebben om m'n non argumenten onderuit te halen? :(

Denk ik steeds dat ik de discussie gewonnen heb terwijl mensen gewoon geen zin meer hebben om m'n non argumenten onderuit te halen? :(
Iedereen kent toch wel zo iemand, of heeft wel zo'n collega: iemand blijft maar iets roepen en herhalen, totdat het tegengeluid verstomt. Dan heeft diegene voor zijn/haar gevoel de discussie gewonnen en gelijk, terwijl de anderen eigenlijk diegene gewoon moe zijn en geen zin meer hebben.

Het is wel gedrag wat je aan het belonen bent, dus soms vraag ik me af of je niet geduldig moet blijven herhalen dat je het daar niet mee eens bent en dat je al hebt uitgelegd waarom. (En bij mensen die er een handje van hebben, dan gun ik het ze niet en doe ik gewoon mee, ga ik mijn argumenten ook nog een keer herhalen)

Een boze “transgender” die een winkelbediende uitscheldt, krijgt van een moeder de vraag om op haar/zijn taal te letten. Daarop breekt de “transgender” de winkel af. Deze mensen hebben psychologische hulp nodig en geen verminkende geslachtsoperatie.

ok...

Drieske weer bezig

Een boze transgender is tot dusver het beste argument tegen transgenderisme dat hier voorbij kwam.

11ranpz_th.gif

Iedereen kent toch wel zo iemand, of heeft wel zo'n collega: iemand blijft maar iets roepen en herhalen, totdat het tegengeluid verstomt. Dan heeft diegene voor zijn/haar gevoel de discussie gewonnen en gelijk, terwijl de anderen eigenlijk diegene gewoon moe zijn en geen zin meer hebben.

Het is wel gedrag wat je aan het belonen bent, dus soms vraag ik me af of je niet geduldig moet blijven herhalen dat je het daar niet mee eens bent en dat je al hebt uitgelegd waarom. (En bij mensen die er een handje van hebben, dan gun ik het ze niet en doe ik gewoon mee, ga ik mijn argumenten ook nog een keer herhalen)

Dat zijn vaak narcisten. Heeft geen enkele zin om mee in discussie te gaan. Hun waarheid is dé waarheid.

Zijn vader zit nog ietwat in de ontkenningsfase.

:emo::emo::emo:

Terug
Naar boven