MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Drill scene
Sinds een aantal jaar is de UK Drill scene in opkomst in Zuidoost. Drill is een vorm van rap die is overgewaaid vanuit Chicago naar Zuid-Londen. Het heeft een paar jaar geleden onze stad bereikt. Met gewelddadige teksten en een snel tempo proberen de rappers een inkijk te geven in het harde leven van jongeren in een buitenwijk.


:roflol: het harde leven in Nederland ,deze doetjes zouden het nog geen uur volhouden in echte achterstandswijken in Zuid-Amerika en Zuid-Afrika

dit gaat over Londen, ben daar nog nooit in een achterwijk geweest. maar denk wel dat het daar iets anders aan toe gaat dan in NL. maar vergeleken Chicago zal het wel peanuts zijn ja.

doet mij denken aan een filmpje van een paar jaar terug van een jochie die vertelde hoe zwaar het leven wel niet was in Dokkum (Friesland) en dat als je niet uit keek je zo maar neergeschoten werd:roflol:
kan het filmpje helaas niet meer terug vinden.
 
Weet je waar de echte getteuj is? En waar alle andere getteujs bij verbleken?

Roosendaal
 
dit gaat over Londen, ben daar nog nooit in een achterwijk geweest. maar denk wel dat het daar iets anders aan toe gaat dan in NL. maar vergeleken Chicago zal het wel peanuts zijn ja.

doet mij denken aan een filmpje van een paar jaar terug van een jochie die vertelde hoe zwaar het leven wel niet was in Dokkum (Friesland) en dat als je niet uit keek je zo maar neergeschoten werd:roflol:
kan het filmpje helaas niet meer terug vinden.

vanuit Chicago naar Zuid-Londen. Het heeft een paar jaar geleden onze stad bereikt.

Londen is ook een hele heftige stad ,ontelbare steekpartijen ,waar het hier om gaat zijn ROC kneusjes uit Amsterdam Zuid Oost
 
Moest de komkommer in z'n poepegaatje? :)
 
Drill scene
Sinds een aantal jaar is de UK Drill scene in opkomst in Zuidoost. Drill is een vorm van rap die is overgewaaid vanuit Chicago naar Zuid-Londen. Het heeft een paar jaar geleden onze stad bereikt. Met gewelddadige teksten en een snel tempo proberen de rappers een inkijk te geven in het harde leven van jongeren in een buitenwijk.


:roflol: het harde leven in Nederland ,deze doetjes zouden het nog geen uur volhouden in echte achterstandswijken in Zuid-Amerika en Zuid-Afrika
Nederlandse drill zuigt echt, zijn gozers van 16 die opscheppen omdat ze met ckv een keer iemand in hun been heeft gestoken met een passer:roflol::roflol: UK drill heeft wel goede flow, luister ik weleens tijdens het sporten. Is inderdaad ook een iets ander leven dan hier in NL. Volgens mij was het een UK drill groep die 15 jaar cel heeft gekregen omdat ze in een video inbraken en alles gingen nadoen die ze dus ook in het echt hadden gedaan en wapens gebruikt enzo:o
 

Als het aan mij ligt doeken we het vanavond nog op. Ook dan die dochter nog.

In 2021 wordt de prinses 18 jaar en dan zal ze 1.495.000 euro gaan verdienen per jaar, zo staat vermeld in de begroting van de koning. Niet alles mag ze zomaar uitgeven aan dingen die ze leuk vindt: 263.000 euro daarvan is haar eigen inkomen. De overige 1.232.000 euro is voor de ‘personele en materiële uitgaven’ van ‘de vermoedelijke opvolger van de koning’.

Van mij mag er een bom op.
 

Om een of andere reden hoop ik altijd dat ze onderuit gaan. En het liefst met een been onder de motor blijven.
 

we hebben een van de duurste koningshuizen ter wereld ,ongeveer 345 miljoen per jaar


De Nederlandse monarchie is volgens de onderzoekers een van de duurste van Europa. Alleen het Britse koningshuis is met 450 miljoen euro per jaar duurder, maar, die kosten worden over een veel grotere bevolking verdeeld.


dit lulverhaal is ook al ontkracht ,niemand zit daar te wachten op de koning ,het brengt alleen maar extra spanningen en krampachtigheid mee

Werkgeversvoorman Hans de Boer (VNO-NCW) zei onlangs nog tegen Het Financieele Dagblad dat de toegevoegde waarde van het koningshuis bij handelsmissies 'aanzienlijk' is. Bij de missies naar China en Australië waar het koninklijk paar mee was, werd in totaal voor 700 miljoen euro aan contracten binnengesleept door Nederlandse bedrijven, becijferde de krant.
 
Oh nice als ze dan even met mij mee gaan wil ik ook nog wel zo'n opdracht hosselen
 
we hebben een van de duurste koningshuizen ter wereld ,ongeveer 345 miljoen per jaar


De Nederlandse monarchie is volgens de onderzoekers een van de duurste van Europa. Alleen het Britse koningshuis is met 450 miljoen euro per jaar duurder, maar, die kosten worden over een veel grotere bevolking verdeeld.


dit lulverhaal is ook al ontkracht ,niemand zit daar te wachten op de koning ,het brengt alleen maar extra spanningen en krampachtigheid mee

Werkgeversvoorman Hans de Boer (VNO-NCW) zei onlangs nog tegen Het Financieele Dagblad dat de toegevoegde waarde van het koningshuis bij handelsmissies 'aanzienlijk' is. Bij de missies naar China en Australië waar het koninklijk paar mee was, werd in totaal voor 700 miljoen euro aan contracten binnengesleept door Nederlandse bedrijven, becijferde de krant.

Net alsof de alternatieven beter zijn :dunno:
 
Back
Naar boven