MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Na de moord op Pim en Theo kwam ze vaak in de media. Als geslaagd voorbeeld voor de multikul

6068dd200535b55f-600x338.jpg

En... Heeft het effect?

kveus10763s.jpg

Hier heb je een standbeeld van een vrouw. Nu maar terug de keuken in.

Compleet gedegenereerd (weet niet eens of dit correct Nederlands is), zoveel meer respect voor een vrouw die:
1. elegant lopen al dan niet op hakken;
2. serveerster die met een dienblad vol vaasjes boven het hoofd de mensenmassa weten te splijten als de Rietzee;
3. # girlsthatlift;
4. badass & capable zijn;
5. zelfverzekerd genoeg zijn dat ze een man die een deur openhoudt niet zien als een aanval;
6. vul zelf maar in...

EDIT: excuses voor de slecht lopende zinnen en grammatica, ik weet dat u beter van mij gewend bent.

EDIT: 7. Candice Owens

Laatst bewerkt:
Het lijkt hen ook compleet te ontgaan dat dergelijke standbeelden doorgaans gerelateerd zijn aan oorlog. Ik moet overgeven in m'n mond bij de gedachte van vrouwen aan het front.

Het lijkt hen ook compleet te ontgaan dat dergelijke standbeelden doorgaans gerelateerd zijn aan oorlog. Ik moet overgeven in m'n mond bij de gedachte van vrouwen aan het front.
Waar het om gaat is dat een witte man boven op een medeschepsel zit, wat een bewijs is van het patriarchaat en de drang van witte mannen om al het andere onder zich te houden en te domineren en erop neer te kijken.

Veelal is zo'n man ook gewapend, wat mede door computerspellen zorgt voor het geweld, zowel fysiek als met woorden, gebaren, blikken en ademhalen, waar de witte man ons mee onderdrukt.

# nu op date met Justinedus

De Tweets van dit account zijn afgeschermd.
Alleen goedgekeurde volgers hebben toegang tot de Tweets en het volledige profiel van @justinedus Klik op de knop "Volgen" om een volgverzoek te sturen.

Nou! :( Justine :mad:

Waar het om gaat is dat een witte man boven op een medeschepsel zit, wat een bewijs is van het patriarchaat en de drang van witte mannen om al het andere onder zich te houden en te domineren en erop neer te kijken.

Veelal is zo'n man ook gewapend, wat mede door computerspellen zorgt voor het geweld, zowel fysiek als met woorden, gebaren, blikken en ademhalen, waar de witte man ons mee onderdrukt.
qAV0V7o.jpg

Ik zou toch weleens willen weten hoeveel draagvlak deze figuren hebben. Ze pretenderen namelijk altijd te spreken namens alle vrouwen.

Hebben we daar polls van? :thinking:
Iemand zegt altijd dat je moet oppassen met mensen die zeggen voor een hele groep te spreken, temeer als ze zelf niet tot die groep behoren.

Is it not exhausting to be this kind of feminist?

:lol:

Zit ook zo een feministe. Weet amper waar ze het over heeft.

Zei iemand daar Don Imus?

'Jordy'

Drill scene
Sinds een aantal jaar is de UK Drill scene in opkomst in Zuidoost. Drill is een vorm van rap die is overgewaaid vanuit Chicago naar Zuid-Londen. Het heeft een paar jaar geleden onze stad bereikt. Met gewelddadige teksten en een snel tempo proberen de rappers een inkijk te geven in het harde leven van jongeren in een buitenwijk.

:roflol: het harde leven in Nederland ,deze doetjes zouden het nog geen uur volhouden in echte achterstandswijken in Zuid-Amerika en Zuid-Afrika

Kees de Koning weer bezig? :emo:

Terug
Naar boven