- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk het, ja.
Ik detecteer er wel wat freudiaans bij mbt beheerst en gezweept te willen worden.
Waar het om gaat is dat een witte man boven op een medeschepsel zit, wat een bewijs is van het patriarchaat en de drang van witte mannen om al het andere onder zich te houden en te domineren en erop neer te kijken.Het lijkt hen ook compleet te ontgaan dat dergelijke standbeelden doorgaans gerelateerd zijn aan oorlog. Ik moet overgeven in m'n mond bij de gedachte van vrouwen aan het front.
Waar het om gaat is dat een witte man boven op een medeschepsel zit, wat een bewijs is van het patriarchaat en de drang van witte mannen om al het andere onder zich te houden en te domineren en erop neer te kijken.
Veelal is zo'n man ook gewapend, wat mede door computerspellen zorgt voor het geweld, zowel fysiek als met woorden, gebaren, blikken en ademhalen, waar de witte man ons mee onderdrukt.

Iemand zegt altijd dat je moet oppassen met mensen die zeggen voor een hele groep te spreken, temeer als ze zelf niet tot die groep behoren.Ik zou toch weleens willen weten hoeveel draagvlak deze figuren hebben. Ze pretenderen namelijk altijd te spreken namens alle vrouwen.
Hebben we daar polls van?![]()
Iemand zegt altijd dat je moet oppassen met mensen die zeggen voor een hele groep te spreken, temeer als ze zelf niet tot die groep behoren.
het harde leven in Nederland ,deze doetjes zouden het nog geen uur volhouden in echte achterstandswijken in Zuid-Amerika en Zuid-Afrika