AndroidHealthClinic

Het grote Pownews topic

Rutger bij Geenstijl was vroeger leuker. Pownews is heel af en toe leuk, zoals die advocaat en de oostblokkers die koper jatten.

• Topic Starter Topic Starter
Rutger bij Geenstijl was vroeger leuker. Pownews is heel af en toe leuk, zoals die advocaat en de oostblokkers die koper jatten.

Klopt, het is veel geauwehoer maar voor een dagelijks programma van een kwartiertje nog best leuk. 'De n*ger omdat het moet', was ook epic.. gewoon subsidie om allochtonen in beeld te brengen :roflol: Buma verhaal was ook wel nice

Dat gezwets over dat Rutger gedissed werd bij DWDD, ben het daar echt totaal niet mee eens, hij ging gewoon de discussie aan en hij had gewoon gelijk vind ik.

LOL ik wou net vragen hoe pownews onstaan was , ik dank U !
ik neem aan dat het bij geenstijl vandaan komt ?

Ray.....

Klopt het was inderdaad een initiatief van één van de mannen achter geenstijl, Dominique Weesie (die het ook presenteert) die is nu ook weg als Geenstijl hoofd omdat je bij de publieke omroep geen overlappende functies mag hebben met private organisaties.

2 jaar geleden startte geenstijl die actie om 50.000 leden te werven om de publieke omroep in te komen, het begon volgens mij een beetje als stunt maar dat aantal werd al snel gehaald :D Ik ben ook lid btw

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:24 ----------

Dat gezwets over dat Rutger gedissed werd bij DWDD, ben het daar echt totaal niet mee eens, hij ging gewoon de discussie aan en hij had gewoon gelijk vind ik.

Ben ik het ook wel mee eens, de felix en frenk waren echt belachelijk bezig ook
maargoed die discussie is al veelvuldig besproken in dat andere topic ;)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:24 ----------

Nice :cool:

Gatverdamme die pedo :mad:

Net op Pownews, kwam met het verhaal dat kinderen het fijn vinden om gestreeld teworden blablabla echt om te kotsen, als dat nog onder vrijheid van vereniging/meningsuiting valt... :(

Zendtijd powned nu, ben benieuwd.

edit: nou dat was ruk.

Laatst bewerkt:
Straks een volledig Vlaamse editie
dat wordt lachen gieren brullen!

Haha, die pijphoer

Is het echt zo erg met asielzoekers bij onze zuiderburen?

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 22:51 ----------

Gatver wat een goor wijf

Die laatste opmerking van Roos :roflol:

Terug
Naar boven