nasty^PhysIc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Zijn er nog Hackers hier toevallig? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wazzup zei:Nou wel ervaring, maar meer met het opsporen van hackers, verzamelen van bewijsmateriaal en ze aangeven bij de politie.

nasty^PhysIc zei:haha, hoe wil je nou bewijs verzamelen van een cracker? thats impossible for u![]()

Als je toch door de mand valt formateer je gewoon de Cpu, van je remote bak. 
roxxe zei:

nasty^PhysIc zei:Agh ja Scriptkiddy's. Ik had het over hackers. Ooit gehoord van IP-spoofing? Of gewoon sock5 proxy's? wat ook een mogelijkheid is om via de computer van een ander een groot bedrijf pakken. 1maal binnen pak je het hele netwerk. Honney pots of niet , maakt niks uit.Als je toch door de mand valt formateer je gewoon de Cpu, van je remote bak.
edit. wat wil de politie hier nou aan doen. Het is ook erg moeilijk hard maken tegenwoordig, dat jij dat wel geweest bent. Bijna elke computer is wel infected met spyware of een zeer onschuldig virus.. wat vage poorten opent etc.
geloof me, ze pakken je toch
zie maar die flippo's die virussen releasen (zelfs tot in de filippijnen)
huckfinn zei:Doe je ook iest nuttigs met die vaardigheid of gaat het om de zogezegde 'kick'?
nasty^PhysIc zei:Het ging me om die overbodig snelle lijnen die Uni's gebruiken. 1maal gehackt, accouts op gemaakt voor release groupen, en die dumpen hem vol met warez.
.