XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

1. Boonen
2. Haussler
3. Pozzato



Frank VDB wint zowaar nog eens een koers. Tijdrit ergens in Frankrijk, dat we dat nog mogen meemaken!
 
Laatst bewerkt:
Jan-Anton Pijl for the win!!!
 
Rabo zal voor Nuyens rijden, vrees dat Flecha morgen gevangen zit in de ploegtaktiek.

Langeveld heeft misschien meer kans als er voor de Muur al een groepje weg is.
 
Rabo zal voor Nuyens rijden, vrees dat Flecha morgen gevangen zit in de ploegtaktiek.

Langeveld heeft misschien meer kans als er voor de Muur al een groepje weg is.

Knappe ploegleider die Flecha weerhoudt van aanvallen.:D Maar ik ben wel benieuwd naar het strijdplan van de Rabo's morgen.
 
zal leuk zijn een nederlander , maar een utopie vrees ik - ik denk ook hausler/boonen/pozatto - die gekke willems rijdt ook sterk
 
2 de jaar op rij Stijn De Volder, knap van hem.
 
Een heel grote Meneer. Belooft nog wat voor volgende week.
 
idd knap van stijn , met hausler + pozatto ben ik tevreden
 
Prachtig weer. Heerlijk hoe de muur opnieuw voor de ontknoping zorgde.
 
Sterk staaltje kunst.
 
Maaskant als sluipmoordenaar naar een 4de plek, belooft wat voor Parijs Roubaix. Maaskant was vorig jaar op gepaste afstand al 4de in P-R maar eindigde toen nog wel voor een heel pak favorieten.
 
Een heel grote Meneer. Belooft nog wat voor volgende week.

Als Devolder in Roubaix wint is het serieuse ruzie bij quickstep, tenzij Boonen en Chavanel echt met slechte benen zitten. Devolder zal wss wel eerder als knecht uitgespeeld worden.
 
Quickstep heeft een nieuwe aanpak, het collectief gaat voor ego's van renners. Werkt toch vrij goed uit, in Vlaanderen waren ze gewoon superieur. In P-R zouden ze oude Mapei tijden kunnen laten herleven.
 
Die aanpak is ook noodzakelijk als je met 3 renners van dat kaliber aan de voorjaarsklassiekers moet beginnen, zoniet gaan ze mekaar gewoon voor de wielen rijden. Als Boonen en Chavanel hun winstkansen opnieuw voor Devolder moeten opbergen spreekt het voor zich dat Devolder achteraf dubbel en dik teruggepakt zal worden door zn eigen ploegmaats. Dit is best een dunne koord waarop ze lopen, maar als het lukt kan je als ploeg wel bijna zeker winnen in dit soort wedstrijden.
 
daarom denk ik dat boonen en chavanel de grote troeven zullen zijn , als ploeg zijn ze denk ik niet te ctr in p-r of pech of een uitschieter moet zijn kans kunnen pakken
 
Aparte vogel die Devolder, tenminste als ik zo af en toe een interview van de man lees. Introverte persoonlijkheid. Meen wel gelezen te hebben dat die dit weekend ook wil winnen in Roubaix. Ik zou het wel ruig vinden als die gewoon voor eigen kans gaat. Of die het doet en/of mag is een 2e. Dat die het zou kunnen is vrijwel zeker.

Als ik Rabobank was zou ik voor volgend seizoen Maaskant aantrekken en ook een macht bolwerk creeeren. Flecha, Langeveld, Nuyens, Maaskant. Benieuwd of de rabo's zich komend weekend revancheren, dat hele "pech verhaal" wat er verteld werd door Dekker en co, inzake de Ronde van Vlaanderen vond ik toch een beetje vaag. Eerder genoemde Maaskant is ook een "darkhorse" voor een topklassering in Parijs-Roubaix.
 
Maaskant kan beter voor een andere ploeg dan Rabo blijven rijden. Nu is het een renner waar veel minder op gelet zal worden, bij Rabo zal hij zich dan ook nog moeten schikken in de ploegtaktiek.

Niki Terpstra zal revanche willen voor zijn ongelukkige RVV, minimaal twee Nederlandse renners die in P-R een outsiderrol hebben.
 
Maaskant kan beter voor een andere ploeg dan Rabo blijven rijden. Nu is het een renner waar veel minder op gelet zal worden, bij Rabo zal hij zich dan ook nog moeten schikken in de ploegtaktiek.

Niki Terpstra zal revanche willen voor zijn ongelukkige RVV, minimaal twee Nederlandse renners die in P-R een outsiderrol hebben.

Wat is mis met schikken in de ploegtactiek, zolang de koppies dezelfde kant opkijken. Het werkt toch ook voor Quikstep. Het is een Nederlander en Rabo wordt er sterker op, 1 + 1 = 2, dus ik zou em halen. Alleen is ook maar alleen, kijk naar Pozzato.
 
Back
Naar boven