AndroidHealthClinic

het grote windows mobile topic

riggard

Huge Freak
10 media-items
Waardering
33
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
hallo,

wie van jullie hier heeft er nog meer een windows mobile pda/telefoon en loopt hier regelmatig mee te kloten?

ik zal alvast aftrapppen, heb een qtek9100 met windows mobile 5 en onbeperkt internet, overgeclockt van 195 naar 260mhz, enkele programma's die ik erop heb:
age of empires
spb brain evolution
spb pocket plus 4
spb diary
spb weather
spb phone suite
touchflo (van de htc touch)
pocketcm, soort van iphone contact manager
wisbar advance, skins voor je ppc
batterystatus, superhandig proggie voor het overclocken etc.
sktools, superhandig proggie voor tweaks en andere systeem opties
memmaid, handig proggie voor het beheren van je geheugen

en nog enkele andere spellen en proggies.

nu jullie ;)

Gr Rich

Ik heb dezelfde, maar loop er niet meer veel mee te kloten. Ik gebruik wel de verschilende programma's regelmatig en ik vind de agenda-functie supermakkelijk.
Toch zal mijn volgende telefoon een Symbian-based telefooon worden; de N95 8GB, al is het alleen maar om te ervaren wat het verschil is.

Ik heb dezelfde, maar loop er niet meer veel mee te kloten. Ik gebruik wel de verschilende programma's regelmatig en ik vind de agenda-functie supermakkelijk.
Toch zal mijn volgende telefoon een Symbian-based telefooon worden; de N95 8GB, al is het alleen maar om te ervaren wat het verschil is.

Oh symbian... bah wat heb ik daar een problemen mee gehad icm OMA en SSL certificaten... sterker nog, ik krijg het helemaal niet aan de praat.. op een windows mobile geen problemen..

• Topic Starter Topic Starter
zo, vandaag lekker de hele dag aan het flashen geweest, d8 dat m'n rom die ik erop had gepleurd niet goed was, andere rom, zelfde probleem, had ik iets verkeerd ingesteld :P dom dom dom maar nu gooi ik m er weer op :D echt een supersnelle wm6 rom met zeer relaxte applicaties erop;
OCTAIVOI's ROM v6.0 (Updated 19-Dec-2007) - xda-developers

erg relaxte rom, veel applicaties van de touch enzo, stabiel en snel :D

mochten anderen nog van plan zijn hun tellie te flashen van wm5 naar wm6 ofzo, vraag maar raak, inmiddels heb ik wel wat ervaring ;)

Heb hem nu, alleen flink wat speling op het scherm... Breng hem morgen langs een Nokia Service Point en binnen 2 dagen krijg ik hem spelingvrij terug. Schijnt dat er een upgrade-schuifmechisme is ofzo.

Voor de rest top ding! Heb er Garmin navigatie op draaien :D Die interne GPS module geeft echt binnen paar seconde een fix, zeer nice.

Terug
Naar boven