Fitness Seller

Het ik-heb-net-een-film-bekeken-en-zeg-het-hier-even topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Het is niet meteen de beste, grappigste of meest spannende film aller tijden en wijkt aardig af van het soort films waar ik normaal naar kijk maar het werd gewoon tijd dat er eens zo een topic kwam dus bij deze trap ik af:

Zonet naar Twilight gekeken
Dit romantisch verhaal kent een zwak begin vol blablabla en blablabla en don't trust me because i'm not what you think i am, i'm bad and i don't want you but i do want you but we can't be friends because
-because of what?
i can't tell beetje moeilijk doen
blablabla
Maar uiteindelijk trek je mee in het verhaal en ondanks dat het meisje in de hoofdrol niet echt het type is waar ik op val heeft ze toch een bepaalde geilheidsfactor die de kijker geboeid houdt.
Ook de mysterieuziteit van de mannelijke hoofdrolspeler zijn familie houdt je aan het scherm gekluisterd en de aantrekking tot zijn superkrachten drijft de nodige testosteron in je bloed omhoog. Want stiekem wil je zelf die krachten (of ik toch alleszinds)
Dan wordt het nog wat spannender en hebben de acteurs wel een coole uitstraling wat de film ten goede komt.
Ook is het allemaal bijeen een leuke romantische film maar dan eerder in het genre actie/romantiek dan een romantische komedie.
Toch overheerst het romantische aspect de film.
Er schijnt ook een serie van te zijn maar daar heb ik nooit naar gekeken en ga ik zo houden. Het gaat ook wel een beetje over vampiers maar dan zonder de vampierentanden en andere degoutante toestanden. De film is dus heel netjes gehouden.

Ik geef deze film 7.5 DBB sterretjes omdat de film moeilijk te categoriseren valt en het begin toch wel een beetje tegenvalt. Dit is echter geen slecht cijfer.
Het is een waardige film om eens te bekijken als de andere films op zijn, zonder daarvoor een echt slechte film uit de kast te moeten nemen.
De scenes waarin de mannelijke hoofdrolspeler in bomen klimt is wel een beetje amateuristisch. Het deed mij denken aan een windows 95 computerspelletje waar je telkens een laddertje op moest en dan zag je dat peetje op de computer zijdelings de ladder op gaan met zijn beentjes niet eens op de ladder en terwijl zijn kont eigenlijk naar jou gericht moest zijn.
Wel zo klom die gast dus ook in die bomen..

Ook kreeg ik een déja-vu gevoel bij het romantische moment waarbij het meisje "pardoes" even de hand aanraakte van die man. Onlangs maakte ik zelf nog zo een moment mee. Deze film herinnert mij dan ook aan de harde teleurstelling waarmee ik achteraf te maken kreeg en waarmee dan ook een punt gezet werd met enige andere gelijkenissen uit mijn huidige leven.

Bij deze is het dus bijna een minireview geworden maar eigenlijk komt het erop neer dat je hier gewoon kan zeggen welke film je net bekeken hebt en wat je er van vond.

je hebt gelijk ff het hele verhaal opgeschreven?

vind je bedoeling trouwens wel een goed idee.

• Topic Starter Topic Starter
meer een recensie maar ik heb al een paar keer een topic geopend over een komedie en ondanks dat die films wel een apart topic waard waren kan ik het mss beter in 1 topic bijhouden en kunnen anderen dit hier ook. Al was het maar dat je een leuke film gezien hebt, dan heeft mss iemand anders hier ook wat aan.

Sticky: Groot film kritiek & review topic

Maakt niet uit hoor: topic staat er ten slotte pas 4,5 jaar, heeft maar 6.128 reacties en is pas 179.372 keer bekeken... ;).

On vacation with my sl*t sister

+1

Geen goeie verhaallijn wel veel actie

Cry Wolf goede thriller met Monique Alexander in de hoofdrol. Beste alleen samen met je vriendin kijken en niet met de gehele familie.

• Topic Starter Topic Starter
observe and report

genre: komedie
Er komen veel WTF momenten in voor en licht plaatsvervangende schaamte.
Deze WTFfilm bevat naast de WTF-humor ook een vleugje romantiek en legt enkele diepere morale kwesties bloot waardoor je er weer wil tegenaanvliegen in het leven.
Ik geef deze film 8,25 DBB sterretjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven