Fitness Seller

Het leven na Werdum: Fedor wil graag tegen Lesnar vechten

Dat zou ik ook zeggen. Eerst bied UFC miljoenen om Fedor in de UFC te krijgen en om tegen Lesnar te vechten, maar dat wordt geweigerd door M1. Nu heeft Fedor verloren, wil de UFC hem niet meer hebben en nu claimt zelfs zijn management (Finkelstein van M1) dat ze graag een gevecht tegen Lesnar willen. Helaas, ze hadden eerder de kans, nu niet meer.

desalniettemin een gevecht dat ik graag zou zien. UFC moet gewoon een contract aanbieden waarin hij in 1 jaar minimaal 4 x vecht. bvb Lesnar, Overeem, Carwin en rematch Werdum.
En dan kijken wat de stand van zaken is.

desalniettemin een gevecht dat ik graag zou zien. UFC moet gewoon een contract aanbieden waarin hij in 1 jaar minimaal 4 x vecht. bvb Lesnar, Overeem, Carwin en rematch Werdum.

Fedor heeft aangegeven nog maar 3 gevechten dit jaar te doen, vs werdum was daar 1 van. Hij wil geen contract meer voor meerdere gevechten, hij wil gewoon nog 2 single gevechten doen.

• Topic Starter Topic Starter

Moet de ufc nog wel even Overeem binnen zien te halen, denk dat dat momenteel niet gaat lukken.
Overeem wil niet alleen maar aan de ufc vastzitten en lekker ook partijen bij dream en k1 draaien bv.

Fedor heeft aangegeven nog maar 3 gevechten dit jaar te doen, vs werdum was daar 1 van. Hij wil geen contract meer voor meerdere gevechten, hij wil gewoon nog 2 single gevechten doen.

Maar dan igg 2 singel gevechten dicht op elkaar. Niet dat we weer 2 jaar zitten te wachten op Fedor die dan binnen een aantal sec wordt gesubmissioned.

jah **** m1 nu, verloren tegen Werdum en schrik dat de marktwaarde van Fedor nu omlaag gaat.

Dat zou ik ook zeggen. Eerst bied UFC miljoenen om Fedor in de UFC te krijgen en om tegen Lesnar te vechten, maar dat wordt geweigerd door M1. Nu heeft Fedor verloren, wil de UFC hem niet meer hebben en nu claimt zelfs zijn management (Finkelstein van M1) dat ze graag een gevecht tegen Lesnar willen. Helaas, ze hadden eerder de kans, nu niet meer.

Wat zit je nou Dana White in de kont te kruipen. Fedor heeft gewoon een foutje gemaakt, dat kan iedereen gebeuren. Of twijfel je soms aan de skills van Fedor na zijn verlies tegen Werdum?

Wat zit je nou Dana White in de kont te kruipen. Fedor heeft gewoon een foutje gemaakt, dat kan iedereen gebeuren. Of twijfel je soms aan de skills van Fedor na zijn verlies tegen Werdum?

Ontspan man.. Niet gelijk in Fedor's kont kruipen. Kan je er niet mee leven dat Fedor niet zo on-overwinnelijk is als je dacht?

Sorry dat ik nu pas reageer, ik zat vast in de kont van Dana White.

Fedor heeft een foutje gemaakt inderdaad, maar hierdoor heeft hij wel veel van zijn onoverwinnelijkheid-imago en marktwaarde verloren. M1 weet dit ook wel. Voorheen stelden ze belachelijke eisen aan de UFC (50% van de winst delen :roflol:), maar ze waren nog enigszins in de positie om dat te doen. Nu heeft Fedor verloren en is M1 niet meer in de positie om belachelijke eisen te stellen. Nu roepen ze dus plots dat ze een gevecht met Lesnar willen, om zo zijn marktwaarde weer op te krikken. Als ze dat gevecht echt gewild hadden, hadden ze wel eerder een akkoord bereikt met de UFC. M1 doet er nu zelfs alles aan om het gevecht tussen Overeem en Fedor niet door te laten gaan, en zoals het er nu uit ziet gebeurd dat ook niet. Ze zijn als de dood dat hij weer verliest.

Ik twijfel niet aan de skills van Fedor, maar wel aan de motieven van M1.

Terug
Naar boven