MuscleMeat

Het wordt misschien een beetje ééntonig ;-)

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Zoals mijn onderwerp al aangeeft, wordt het een beetje eentonig voor jullie. Maar ik ga morgen dus ook beginnen met een deca winstrol stack. Weeg op dit moment 90kg en ben 1.79. Train al een aantal jaar en zit goed in mijn vorm. Het enige wat ik wil weten....welk voedingsschema zouden jullie hanteren. Neem in ieder geval 200mg eiwitten per dag zo weinig mogelijk vetten, maar hoe hoog moet ik ongeveer in mijn koolhydraten gaan zitten?

Ha, dat is een opluchting. Tenminste een poster met een beetje ironie. :)

Ehm 200 mg eiwitten per dag is toch ECHT TE WEINIG
Ik zou even willen weten wat je doseringen zijn maar ik zou gaan voor 200 - 250 gram. Over de koolhydraten: Voeding is mijn grote obsessie, toch ben ik hier denk ik de enige die de koolhydraten niet uitrekend. Ik doe het op gevoel. Gewoon veel. Voelt het als te veel, dan neem ik minder. Simpel as that.

Weinig vetten? Tja, DBC struikelde hier gisteren ook al over het advies iedere dag een handje cashewnoten te eten. Ze zouden teveel calorien bevatten. Ik eet altijd veel vet en tijdens een kuur verander ik dat op z'n minst niet. Gezonde vetten, dat wel. Dat houdt in: Geen verzadigde vetten, geen transvetten, geen slechte omega-6 vetten (bv Arachidonzuur, pinda's), wel enkelvoudig onv vetten (olijfolie) en vooral veel goede omega-6 vetten (bv CLA, GLA, onbeschadigde linolzuur) en omega-3 vetten (EPA en DHA uit visolie, geen alfa-linoleenzuur) en lecithine. t*ring, waarom ga ik nou weer zo uitgebreid over vetten ouwehoeren? Daar vroeg je helemaal niet naar :rolleyes:

De enige reden om minder vet te eten tijdens een kuur is dat de kans op leververvetting toeneemt. Bij orals een mager dieet dus.

wow wow wacht eeerst ff met zetten als je nog niet eens een goed schema vast hebt gezet. Begin please wat dagen later.

Vetten helemaal niet zo laag mogelijk beste vriend. Ook vetten zijn nodig om te groeien. Zorg voor voldoende Omega 3 vetzuren. B.V vette vis zoals zalm

Eiwitten zou ik tijdens een kuur zowiezo opkrikken. De jongens hier doen meestal 3x 1 kilo lichaams gewicht dus in jouw geval 3x90= 270 . Maar andere zullen misschien meer voorkeur hebben aan 4 gram per kilo lichaamsgewicht. Keuze is aan jouw

De koolhydraten zijn naar mij mening een must. Heb vaak proteine bulkers gezien , maar ben er zelf niet zo voorstander van. Ik zou zeggen kijk eerst hoeveel je dagelijkse arbeid is. Als je computer freak bent ben ik van mening dat je niet zoveel KH nodig zal hebben als Bouwvakker Bv. Schat ongeveer wat je nodig hebt op deze gewone dagen dat je clean bent. Is dat ongeveer rond de zeg maar 500 dan zou ik zeggen met kuren lekker 100 gram erop gooien. En dus op een totaal van 600 gram Kh uitkomen. En ik zelf denk dat met jouw stats dat je toch aardig in de buurt van de 500 a 600 moet komen.

Dus nogmaals wacht een paar dagen met zetten! Je kuurtje kan je echt wel paar dagen verzetten hoor. Zorg gewoon dat je voeding optimaal is! Anders verneuk je zo alles! en dat is in 1 woord!

k*t!

Had er even overheen gelezen dat je morgen al wilt beginnen. Als ik de indruk krijg dat mensen dom bezig zijn geef ik liever geen advies. Dat heb ik nu toch gedaan, luister dan ook naar me (en Cabinen) als ik zeg dat je er niet klaar voor bent.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag om advies over voeding...en wat krijg ik. Advies om het nog niet te doen... Bedankt guys!

Ik heb ook zon 3 gr eiwit p. kg aangehouden, koolhydraten reken ik ook niet uit, ik ga gewoon erg hoog zitten.

Komt ie straks weer mekkeren dat de kuur niks geworden is :rolleyes:

Terug
Naar boven