AndroidHealthClinic

hey mannen

Dit moet een grap zijn toch?

Toch?

Please?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Goed middel man, je moet wel 1000mg p. dag zetten anders werkt het niet en ook veel bier er bij drinken :roflol:

Weer een O l i, kansloos!

Weet je, eigenlijk interreseerd het mij geen donder dat hij hier rondhangt zolang hij maar geen mensen beledigd, laat hem anders gewoon posten want telkens een nieuw account wordt iedereen hier ook zo moe van.

Marky zei:
Weer een O l i, kansloos!

Weet je, eigenlijk interreseerd het mij geen donder dat hij hier rondhangt zolang hij maar geen mensen beledigd, laat hem anders gewoon posten want telkens een nieuw account wordt iedereen hier ook zo moe van.
idd maar word er wel erg moe van op deze manier verpest het 1 plaspop voor een heleboel mannen die wel info nodig hebben en het nu om de verkeerde manier gaan doen dat vind ik een beetje jammer

Helaas, maar ik vrees dat D Boy serieus is, klonen haal ik er zo tussen uit. 4 bans in 2 dagen :)

d boy zei:
ik wil graag een mooie vorm krijgen . en gebruik ganabol is dat een goeie middel ???? ???
Bro post een wat stat's
En verdiep je eerst eens wat in de A.S laat je niet gek maken door ik moet er goed uit zien voor de zomer neem je tijd om info te verzamelen je hebt maar 1 lichaam wees daar zuinig op!!

Ericr zei:
Over bans maak ik nooit geintjes ;) Een hele serieuze taak, die ik graag uitvoer.

Zou ik bij dboy nog maar ff mee wachten...nu kunnen we m nog dusdanig bijsturen dat ie zichzelf niet naar de klote spuit met een middel waar ie blijkbaar geen drol vanaf weet ;)

Ervaring met decasusta?

oeps

Terug
Naar boven