AndroidHealthClinic

Hey mensen

ioffer

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hey ,

Ik ben nieuw hier. Zoals de meeste zat ik hier gewoon paar weken undercover te lezen. Had gister besloten om deel te nemen aan deze gemeenschap.

Ik ben 16 jaar, weeg 82 KG en BF 19 %. Ik moet duidelijk aan de cut (als deze uitdrukking zelfs bestaat dan :P)

Als je je echt verdiept in het materiaal begint het gewoon leuk te worden man.

Ik hoop dat ik binnenkort geen regels breek, want ik heb gemerkt dat nieuwkomers niet worden gespaard hier haha :P..

Majah binnenkort hopelijk een voedingsschema en trainingsschema. Ik hoop dat jullie me dan wat tips kunne geven.

Cheers

Laatst bewerkt:
Als je wordt afgebroken, vraag dan wat je fout deed zodat je kan leren. Als jij gelijk hebt en je weet dat, zet dan door. Ik heb het ook een tijdje hard te verduren gehad :P

Welkom en veel succes :D

Welkom + succes :D

insgelijks :D

Wuhawhua, Ik had het zelf niet door :P. Ik had het namelijk getypt voordat ik mijn Brinta op had :P (hier gelezen dat het erg gezond is , maar damn wat is het vies)

ennuh Thanks @ all

dát valt best mee! :)
anders probeer je havermout :D

Dat ^^^

Doe zelf havermout voor vast voer, en brinta als er wat door de blender gaat.
Je moet zelf even kijken wat je het lekkerste vind.

Welkom en succes.

succes!

welkom en succes, dat je een grote jongen mag worden..

Als je je echt verdiept in het materiaal begint het gewoon leuk te worden man.

Eindelijk weer eens een beginnner die er open voor staat!
Vooral zoveel mogelijk stickies en informatie lezen en dat toepassen. Na het maken van een trainings- en voedingsschema kun je dat posten zodat leden het nog kunnen verbeteren.

Succes!

Welcome, Bang hoef je niet te hebben om iets te posten, iedereen is zo begonnen;)

succes;)

veel succes man
veel eten man
hard trainen man
veel pitten man
zo kom je er wel man
succes man

Nooit geweten dan Brinta zo goed is :o
ik krijg het al zolang als ik leef elke ochtend :)
niks verkeerds mee!

welkom en succes met je cut ;)

Terug
Naar boven