AndroidHealthClinic

HG Trenbolone Trenbex

scoob

Cool Novice
Waardering
3
Kwam deze net tegen: Cipla Trenbolone Trenbex http://www.cipla.com/admin.php?mode=cat&action=disp&parentid=2&catid=53

Cipla is HG en aangezien Trenbex niet in de Vet sectie staat mag ik toch aanemen dat dit toch echt HG Tren is? Was altijd onder de indruk dat HG tren niet (meer) bestond.

Wou altijd al een keertje Tren proberen maar aangezien ik geen UG of Vet producten gebruik en nooit zal gebruiken waren er voorheen geen opties. Nu lijkt het erop van wel dus. Iemand bekend met Cipla Trenbex?

Gewoon een UG lab gebruiken. Ik denk dat tegenwoorig ook verstandiger is dan HG merken ivm Fakes

HG tren heeft nooit bestaan :P alleen vet tren ;)

In mijn beleving ook. Bekend merk UG is betrouwbaarder dan HG idd, sommige fakes lijken te echt waardoor het moeilijk word vast te stellen wat je hebt.

Tren is trouwens wel de bom, maar zorg dat je een beetje stevig in je schoenen staat want het is een mind****er. :D

• Topic Starter Topic Starter
Er is geen reden voor mij om UG te gebruiken, mijn spullen komen rechtstreeks. De kans op fakes is er in de praktijk dus niet niet en prijs is geen issue, zelfs velen malen lager dan UG, vandaar.
Sterker nog. UG brengt meer risico voor me mee, naast de kwaliteit/betrouwbaarheid, kan ik niet eens aan UG komen zonder tussenpersoon(en).

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Mischien is het nieuw. Cipla is een farmaceutische reus dus absoluut HG. Enige wat ik kan bedenken is dat de webmaster een foutje heeft gemaakt en het product in de verkeerde sectie heeft geplaatst. Cipla heeft nm ook een vet lijn.

kijk bro er zijn meerdere factoren betrokken bij medici om een product een human grade etiket te geven en dus voor humaan gebruik goed gekeurd te worden. Dit houdt niet alleen de kwaliteit en testen van de product in maar ook of de product zelf uberhaupt goedgekeurd wordt door gezondheids instanties en wetgevingen en onderzoeken die nodig zijn om een product goed te keuren. En zo ver is dat nog nooit met trenbolone gekomen. Als een kleine zelfondernemende pharmacy in landen buiten VS en Europa waar andere of lichtere wetten gehanteerd worden kan zo'n bedrijf met je juiste verguningen zijn eigen injects produceren en de zelfde kwaliteit en controles leveren die je ook kan verwachten van andere hg producten zoals norma's en abu's als voorbeeld. Maar de product zelf heeft officieel geen hg erkenning.

Verder moet ik zeggen dat het wel laatste tijd steeds vaker een trend is geworden dat er opeens nieuwe legale hg bedrijven uit de grond komen en websites hebben staan etc. Ik durf haast te wedden dat deze gewoon allemaal ug labs zijn maar dan met een centje meer om te investeren in hun kwaliteit wat tot beter professionaliteit leidt of oogt beter gezegt. Een echte bedrijf zou nooit enkel aas hebben in hun productie lijn maar wel 100'en verschillende soorten medicatie en producten die niets met aas te maken hebben.

• Topic Starter Topic Starter
kijk bro er zijn meerdere factoren betrokken bij medici om een product een human grade etiket te geven en dus voor humaan gebruik goed gekeurd te worden. Dit houdt niet alleen de kwaliteit en testen van de product in maar ook of de product zelf uberhaupt goedgekeurd wordt door gezondheids instanties en wetgevingen en onderzoeken die nodig zijn om een product goed te keuren. En zo ver is dat nog nooit met trenbolone gekomen. Als een kleine zelfondernemende pharmacy in landen buiten VS en Europa waar andere of lichtere wetten gehanteerd worden kan zo'n bedrijf met je juiste verguningen zijn eigen injects produceren en de zelfde kwaliteit en controles leveren die je ook kan verwachten van andere hg producten zoals norma's en abu's als voorbeeld. Maar de product zelf heeft officieel geen hg erkenning.

Verder moet ik zeggen dat het wel laatste tijd steeds vaker een trend is geworden dat er opeens nieuwe legale hg bedrijven uit de grond komen en websites hebben staan etc. Ik durf haast te wedden dat deze gewoon allemaal ug labs zijn maar dan met een centje meer om te investeren in hun kwaliteit wat tot beter professionaliteit leidt of oogt beter gezegt. Een echte bedrijf zou nooit enkel aas hebben in hun productie lijn maar wel 100'en verschillende soorten medicatie en producten die niets met aas te maken hebben.

Klopt wat je zegt maar in het geval van Cipla niet. Bestaan al sinds 1935 en zijn beursgenoteerd. Cipla heeft ook gewoon een complete lijn ala bayer, gsk etc. Geen vaag fabriekje dus.
http://investing.businessweek.com/businessweek/research/stocks/snapshot/snapshot.asp?ticker=882504

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven