bertdenw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Iemand een idee of dat 2iu de dag voor en na een operatie kwaad kan ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een idee of dat 2iu de dag voor en na een operatie kwaad kan ?

Mijn moeder gaat meeKan geen kwaad , je kunt het trouwens ook gewoon aangeven op het blad dat je moet invullen voor je ko gaat![]()

slim.
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------
alhoewel.. belgie toch? stel je wordt ergens gefouilleerd en de politie ziet de doseringen, mag je meteen mee voor een test.![]()
En ik ga niet uit enzo dus het risico daarop is wel klein.Ik vertel het ook niet aan mijn ouders hoor. Ik heb wel altijd een kaartje op zak met mijn doseringen. Dit heb ik gemaakt na mijn keuze om insuline te gebruiken. Je weet maar nooit dat je omver gereden wordt na je slin shot ofzo.
alsof je natural of met AAS je al niet ver genoeg geraakt ik vind insuline gewoon weg al niet voor amateur bodybuilders welke leeftijd dan ook maar goed ieder zijn lichaam en keuzes ofcourseslim gezien maar al aan de insuline op 21alsof je natural of met AAS je al niet ver genoeg geraakt ik vind insuline gewoon weg al niet voor amateur bodybuilders welke leeftijd dan ook maar goed ieder zijn lichaam en keuzes ofcourse
En dat jij vind dat insuline niet is voor amateurs zegt al genoeg over jouw kennis over het product en jou beperkte denkwijze door onwetendheid.Ik vertel het ook niet aan mijn ouders hoor. Ik heb wel altijd een kaartje op zak met mijn doseringen. Dit heb ik gemaakt na mijn keuze om insuline te gebruiken. Je weet maar nooit dat je omver gereden wordt na je slin shot ofzo.
Slim, dat is dus de reden waarom ik het wel vertel.
Stel ik krijg thuis een ongeluk ofzo dat de ambulance broeders wel weten wat ik neem.
Gelukkig vinden ze het ook niet erg.
Genoeg mensen die er problemen door zouden krijgen .Ja uiteraard , het hangt natuurlijk af van hoe je ouders er tegenover staanGenoeg mensen die er problemen door zouden krijgen .

Ja precies.
Maarja ik heb zo iets van: Ik kan het wel verzwijgen, maar dan ga ik* het stiekem doen en moet ik constant opletten of ze het niet zien. Als ik het eerlijk zeg, kan ik een stuk rustiger mijn ding doen.
Als je het wilt, doe je het toch wel dus dan liever met een beetje rust.
* EDIT: stond havik..
slim.
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------
alhoewel.. belgie toch? stel je wordt ergens gefouilleerd en de politie ziet de doseringen, mag je meteen mee voor een test.![]()

Ik denk dat als ze gxl1 zien het wel duidelijk is zonder briefje![]()

Ik denk dat als ze gxl1 zien het wel duidelijk is zonder briefje![]()
++Jij weet niet wat mij drijft en welke progressie ik heb gemaakt op korte tijd. Als je 85 weegt op 1m80 zou ik ook geen insuline gebruikenEn dat jij vind dat insuline niet is voor amateurs zegt al genoeg over jouw kennis over het product en jou beperkte denkwijze door onwetendheid.
...BRUUT