AndroidHealthClinic

HGH en hypo's

Ano_1992_73

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
118
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Hey jongens,

Wie heeft er hier hypo ervaringen met HGH.
Dit is toch iets waar ik me om zorgen begin te maken.
Momenteel zet ik 4iu NORDI voor ik ga slapen,2iu zet ik 's morgens als ik wakker word.
Begeef ik me op glad ijs of niet ?

Het is in principe mogelijk, maar alleen eerste 2u na zetten. Nadien daalt je insuline en stijgt je bloedsuiker weer.

Maar stijging in insuline (en insuline gelijkende werking van igf-1) is beperkter dan je puur insuline zou zetten natuurlijk. Dus de kans op een hypo is klein, maar wel bestaand.

Ik zet altijd 5iu met mijn kwark voor het slapen gaan en nog nooit een hypo gehad.

Zou me echt niet druk maken om hypos op HGH's only ongeacht dat je op 10IU's zit.

• Topic Starter Topic Starter
Oke is duidelijk, heb nog geen problemen ondervonden maar ik wou toch wat gebruikerservaringen horen.
Ik hou me trouwens ook niet aan de procedure van 1 uur voor en na niet eten.

Oke is duidelijk, heb nog geen problemen ondervonden maar ik wou toch wat gebruikerservaringen horen.
Ik hou me trouwens ook niet aan de procedure van 1 uur voor en na niet eten.

Heel dom. Dat heeft te maken met insulineresistentie.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Ik zet altijd 5iu met mijn kwark voor het slapen gaan en nog nooit een hypo gehad.

In kwark zitten ook carbs. Beter om 500ml ei-eiwit voor het slapen te nemen.

• Topic Starter Topic Starter

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Klopt maar ik denk dat COOLS er eens een interessant stukje over heeft gepost.
Het kwam erop neer dat het verwaarloosbaar was denk ik.
Nuja ik eet ook niet meteen rond mijn inject, het valt gewoon al eens voor dat ik bv om 21uur15 nog iets klein eet en om 22uur de inject doe om vervolgens in bed te kruipen.

Ach die paar gram. Ik vind volle kwark juist erg lekker voor het slapen.
Niet te zwaar, maar ook niet zo licht dat ik snachts wakker word van de hongern.

Klopt maar ik denk dat COOLS er eens een interessant stukje over heeft gepost.
Het kwam erop neer dat het verwaarloosbaar was denk ik.
Nuja ik eet ook niet meteen rond mijn inject, het valt gewoon al eens voor dat ik bv om 21uur15 nog iets klein eet en om 22uur de inject doe om vervolgens in bed te kruipen.

Kan zijn maar ik ken iemand die die HGH nam Pwo met carbs en die is nu diabeet. Of het daar van is gekomen, wie zal het zeggen... Het is voor mij wel reden tot voorzichtigheid.

Kan zijn maar ik ken iemand die die HGH nam Pwo met carbs en die is nu diabeet. Of het daar van is gekomen, wie zal het zeggen... Het is voor mij wel reden tot voorzichtigheid.

Wat zat er in die PWO? En welke middelen nam hij nog?

---------- Toegevoegd om 03:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:27 ----------

Ik zie eigenlijk niet in hoe het eten van carbs rond hgh inject diabetes kan veroorzaken.

Ik heb trouwens jaren terug 8 maanden hgh only gedaan, 5iu 5on/2off. Nooit op gelet en nu volledig clean een lage bloedsuiker en insuline. Wat dus wijst op gevoelige insulinereceptoren.

Niet? My bad dan. Dacht dat er wel een verband was, had van sniezel een keer zoiets in z'n log gelezen.

Bijwerkingen op de bijsluiter van Human grade HGH staat ook hypo's bij.

Ik had het inderdaad ook de eerste keer op hygetropin.cn
Had even verlaagd naar 2iu en ben niet meer gaan eten rondom me injects. Daarna ging het beter.

Ik had het juist dat als ik carbs ging eten, ik meer insuline aanmaakte dan dat ik aan glucose at.
Hierdoor maakte ik het alleen maar erger als ik ging eten haha. Moest meteen VEEEEL eten.

Trekt van zelf weg. Je gaat er in ieder geval goed op :D

Terug
Naar boven