MuscleMeat

hgh GG 191 of 192 amino's

191 geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat dacht ik ook, athans dat staat op de sticker.

maar ik lees hier regelmatig dat mensen "dachten" dat gg uit 192 bestaat.

Als er 191 op staat is het 191.

en dat water waarmee je moet mengen? is dat gewoon anti-bacterieel water of is dat speciaal water?

Steriel water. Kan ook met bijv. vit. B12.

Koop je bij de apotheek.

Off-topic: Heb net bij mn apotheek aangegeven er te willen werken zodat ik toegang krijg tot de meest heerlijke middelen.
Ze waren niet geamuseerd.

On-topic: ..............

Dat moet je ook niet als primaire motivatie in je sollicitatiebrief zetten kerel. ;)

Koop je bij de apotheek.

Off-topic: Heb net bij mn apotheek aangegeven er te willen werken zodat ik toegang krijg tot de meest heerlijke middelen.
Ze waren niet geamuseerd.

On-topic: ..............

:haha:

dat is hetzelfde als een pedofiel vraagt of hij leraar in de kleuterklas mag worden.

:haha:

dat is hetzelfde als een pedofiel vraagt of hij leraar in de kleuterklas mag worden.

Idd ja......vergelijking zit me niet lekker maar goed :D

Maar hopelijk is je vraag beantwoord kerel, wil je topic niet verkloten.
Daar hebben we andere members voor.

Idd ja......vergelijking zit me niet lekker maar goed :D

Maar hopelijk is je vraag beantwoord kerel, wil je topic niet verkloten.
Daar hebben we andere members voor.

ja ik begon me een beetje zorgen te maken over die 191 / 192.

maar nu weet ik het weer.

hgh met steriel water kan 24uur bewaard worden..met bacteriostatic water is het langer houdbaar...
Was gozer die, voordat ie aan GG hgh ging, zijn igf shizzle liet testen...en na een bepaalde tijd in z'n gg hgh kuurtje ging ie dat nog keer doen en toen waren zn igf waarden velen malen hoger...dus goeie poep

hgh met steriel water kan 24uur bewaard worden..met bacteriostatic water is het langer houdbaar...
Was gozer die, voordat ie aan GG hgh ging, zijn igf shizzle liet testen...en na een bepaalde tijd in z'n gg hgh kuurtje ging ie dat nog keer doen en toen waren zn igf waarden velen malen hoger...dus goeie poep

kan ook 3dagen wezen gab..maar dan moet je het wel als de bliksem gebruiken

GG HGH is toch gewoon Jintropin? Dat is goede 'shizzle' :)

kan ook 3dagen wezen gab..maar dan moet je het wel als de bliksem gebruiken

nee juist niet....anti-bodies tegen 192aa ontstaan niet direct duurt tijdje voordat die opgebouwd zijn... dus dan pas krijg je vermindering van igf...wat nu dus niet het geval was..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven