Fitness Seller

HGH...hoelang is verantwoord?

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
is weer even geleden dat ik wat gepost heb hier..excusez moi!

Even een vraag, wat zijn de mogelijke risico's van langdurig gebruik van GH?

Bouw je rustpauze's in bv of knal je net zolang door totdat je jukbeenderen en je ellebogen centimeters vergroeid zijn..

Ervan uitgaand dat men op 8-10iu per dag zit..wat is dan de strekking?

Groet,
Jugger

Heb er een jaar lang aangezeten, maar ben er inmiddels mee gekapt...op een gegeven moment leek de rek er wel uit te zijn.

is weer even geleden dat ik wat gepost heb hier..excusez moi!

Even een vraag, wat zijn de mogelijke risico's van langdurig gebruik van GH?

Bouw je rustpauze's in bv of knal je net zolang door totdat je jukbeenderen en je ellebogen centimeters vergroeid zijn..

Ervan uitgaand dat men op 8-10iu per dag zit..wat is dan de strekking?

Groet,
Jugger

Goede vraag. Gebruik je ook de (mijn inziens) benodigde T4 naast?

• Topic Starter Topic Starter
Goede vraag. Gebruik je ook de (mijn inziens) benodigde T4 naast?

Ik ben zelf een 3 maanden gestopt ondertussen..daarvoor een 3/4 jaar gebruikt. Heb er een poosje T3 bij gebruik..niet continu. Merkte daar eigenlijk niks van..

Vraag het meer voor een aantal jongens die hier hun koelkast hebben volgestopt met Gh en er ondertussen al een jaar gebruiken.

Dat het de werking van je schildklier kan verminderen is mij bekend..maar hoe merk je dat je schildklier niet op en top functioneerd?

als je schildklier niet goed werkt ben je geloof k heel moe en futloos, toch?

Ik ben zelf een 3 maanden gestopt ondertussen..daarvoor een 3/4 jaar gebruikt. Heb er een poosje T3 bij gebruik..niet continu. Merkte daar eigenlijk niks van..

Vraag het meer voor een aantal jongens die hier hun koelkast hebben volgestopt met Gh en er ondertussen al een jaar gebruiken.

Dat het de werking van je schildklier kan verminderen is mij bekend..maar hoe merk je dat je schildklier niet op en top functioneerd?

Denk dat dat soort dingen altijd lastig te 'merken' zijn. Alleen regelmatige bloedonderzoeken kunnen je daar een eerlijk antwoord op geven.

Al kan je wel aan de hand van de aanwezige onderzoeken min of meer bepalen wat er bij gebruik van hormoon X gaat gebeuren met hormoon Y en dat je daarvoor het beste hormoon Z erbij kan nemen.

Schildklier als deze niet meer optimimaal werkt zal je dit ook zien en voelen aan u lichaam, meer of minder vet door zelfde eten, futloos en veel rapper vermoeid.
Indien de mensen 8 iu zetten gaat het dan over **************** of over jin , hyghe? want 8 iu jin vind ik toch overdreven.

Zijn heleboel mensen die t3 ernaast zetten en geen toegevoegde waarde vinden zal dus ook van persoon tot persoon zijn.

groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Schildklier als deze niet meer optimimaal werkt zal je dit ook zien en voelen aan u lichaam, meer of minder vet door zelfde eten, futloos en veel rapper vermoeid.
Indien de mensen 8 iu zetten gaat het dan over gs / gg / rd of over jin , hyghe? want 8 iu jin vind ik toch overdreven.

Zijn heleboel mensen die t3 ernaast zetten en geen toegevoegde waarde vinden zal dus ook van persoon tot persoon zijn.
groeten

toegevoegde waarde hoeft natuurlijk niet altijd alleen maar aan de buitenkant zichtbaar te zijn..

inderdaad maar ik ben nog altijd van mening daar hgh weinig invloed zal hebben je beter weg blijft bij t3 aangezien hier ernstigere problemen mee kunnen voordoen

Waaraan merkte je dat? Volgens mij is de groei die je doormaakt van GH geleidelijk.

Daar kan ik geen goed antwoord op geven, maar op een gegeven ogenblik leek het wel alsof ik aan het zetten was voor jan lul. Heb vanaf mei 2007 tot en met november op 10iu ed gezeten, maar buiten de hoeveelheid vocht, merkte ik er niet veel meer van...in het begin wel....moe en slaperig en last van gewrichten.

Daar kan ik geen goed antwoord op geven, maar op een gegeven ogenblik leek het wel alsof ik aan het zetten was voor jan lul. Heb vanaf mei 2007 tot en met november op 10iu ed gezeten, maar buiten de hoeveelheid vocht, merkte ik er niet veel meer van...in het begin wel....moe en slaperig en last van gewrichten.

en qua gains..?

voor een goede werking is testo een vereiste, dus de gains zullen minder worden wannneer er geen aas bij zet, of je moet de gehele tijd doorgaan met aas
Ik vind het te duur om zonder aas te zetten

Terug
Naar boven