MuscleMeat

hgh+slin in 1 shot

Cables

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Ik neem nu al een paar weekjes hgh wanneer ik wakker wordt, ik vind het alleen nogal vervelend dat ik dan een uur later pas kan eten en zet hem dus ook weleens met IGF zodat ik gewoon gelijk kan gaan eten.
Zoals jullie weten is IGF alleen wel veel duurder dan slin dus ik zit erover te denken om daar wat van te halen.

Waar moet ik rekening mee houden als ik hgh+slin combineer?
Sneller of minder snel (uberhaupt?) kans op hypo?
Nog steeds oppassen met vet ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil eigenlijk vooral weten of de kans op hypo groter of kleiner wordt aangezien de werking van IGF1 wel verlengt wordt als je het samen met HGH injecteert.

even kijken wat ik me daar nog van herinner ......ik meende dat de werking van de hgh wat minder word als je die tegelijk zet verder is er niets aan de hand volgens mij...

bump, er moeten toch mensen die het precies weten ?

OT: ik weet het niet, ik zou zelf niet zo snel afwijken van het 'standaard' en proven protocol.

maar waarom zet je je wekker niet een uur eerder, zet je HGH en dan nog ff knorren om je slin te zetten en te vreten ???

Pffff, geen idee.
Zet t appart, klaar.
altijd zo moeilijk doen.

alles op de standaard manier doen is ook zo saai, Maus :D. bovendien kan nadenken geen kwaad, ik zie dit nochthans liever dan de 'mijn 1e winstrol kuur' topics :D

Ik begrijp je hele vraag niet, en je opmerking nog minder. Niets, maar dan ook niets geeft een kans op hypo, behalve slin???

En je IGF met je HGH tegelijk zetten vind ik sowieso vaag, IGF zet je alleen rond of tijdens je workout.

Je kan wel naar je vraag terug refereren maar volgens mij heb je nog steeds geen antwoord op je vraag. Help me even te begrijpen wat je nu wilt.

Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer je IGF met slin combineert dan wordt de werkingsduur van slin (dus de kans op een hypo groter) langer.

Nu redeneert kabeltje denk ik op de volgende manier; HGH zorgt voor verhoging IGF, dus wanneer hij slin tegelijk zet met HGH zou de werkingsduur van slin dan ook langer worden.

Persoonlijk denk ik dat je eerst het beste een glucosemeter kan kopen om te zien wat HGH daadwerkelijk doet met je suikerspiegel en dan kan je altijd nog beslissen of je er slin bij gaat zetten.

En of je wel moet oppassen met vet na de slin injectie daar zijn ook de meningen weer over verdeelt, zelf denk ik dat je er wel voor moet oppassen, volgens mij stond er een mooi stukje over dat het niks uitmaakt op UKiron, maar zoek dat zelf maar op

Ik begrijp je hele vraag niet, en je opmerking nog minder. Niets, maar dan ook niets geeft een kans op hypo, behalve slin???
Ja maar HGH verlengt de werking van I(insuline-like)GF dus vandaar dat ik me afvraag of het de werking van insuline ook verlengt of misschien juist de kans op hypo kleiner ivm de tegenovergestelde werking van HGH op je bloedglucose.

En je IGF met je HGH tegelijk zetten vind ik sowieso vaag, IGF zet je alleen rond of tijdens je workout.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/stukje-info-waarom-zin-heeft-gh-combineren-igf-206754/

Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer je IGF met slin combineert dan wordt de werkingsduur van slin (dus de kans op een hypo groter) langer.

Bijna... Ik weet dat HGH de werking van IGF verlengt dus vandaar mijn redenatie dat het de slin werking zou kunnen verlengen.

OK dan, een stuk duidelijker.

Ik zet al HGH, doe mn IGF alleen tijdens de workout en slin alleen post workout. Jij zou ze tegelijk zetten als ik het goed las, geen idee of het dan effect heeft op je slin werking. Zoals ik het doe is het geen probleem.

Om zeker te zijn heb ik ook een glucosemeter. Momenteel zijn er weer aanbiedingen bij de apotheken. Als je een paar keer monitort na het zetten weet je snel genoeg of er effecten zijn. Nooit weg om zeker te weten. Tenzij iemand hier heeft gezet zoals jij wilt doen natuurlijk...

OK dan, een stuk duidelijker.

Ik zet al HGH, doe mn IGF alleen tijdens de workout en slin alleen post workout. Jij zou ze tegelijk zetten als ik het goed las, geen idee of het dan effect heeft op je slin werking. Zoals ik het doe is het geen probleem.

Om zeker te zijn heb ik ook een glucosemeter. Momenteel zijn er weer aanbiedingen bij de apotheken. Als je een paar keer monitort na het zetten weet je snel genoeg of er effecten zijn. Nooit weg om zeker te weten. Tenzij iemand hier heeft gezet zoals jij wilt doen natuurlijk...

Goed idee idd, voorlopig zet ik HGH wel even zonder iets aangezien ik IGF zonde vind om dat niet na de training te zetten, vandaar mijn plan om wat slin erbij te zetten. Maar ik zal eens zo'n ding kopen en wat slin aangezien ik dat ook eens wil proberen :)

Terug
Naar boven