Fitness Seller

hgh-t4/urine

Beide kunnen met een urine test gemeten worden. Geef eens wat meer duidelijkheid?

• Topic Starter Topic Starter
welja ivm dopingcontrole vroeg ik me af of deze stoffen gevonden kunnen worden in urine...

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 17:15 ----------

bij een makker van me hadden ze allezins de hgh niet gevonden bij een controle, t4 nam hij niet...

Waarom controleren ze daarop?

tsss... België he hier vinden ze het leuk om jongens die leven voor hun sport (ipv te klooien met drugs, vandalisme, etc) te komen kloten met onverwachte
dopingtesten te komen doen in de gym... bende klootzakken... er loopt genoeg krapuul rond op straat waar ze niks aan doen die zijn opn uurtje weeral vrij maar wij... WIJ zijn de criminelen he pff heb veel zin om naar nederland te komen wonen moest men vrouwke mee willen... vandaar men vraag

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 17:25 ----------

Beide kunnen met een urine test gemeten worden. Geef eens wat meer duidelijkheid?

hoe meten ze hgh? verhoogde T/E waardes toch niet? dat ligt aan de testo niet dan?

Meestal meten ze niet op Peps lijkt mij.

ah zo... weeral iets wijzer he ;)

ah zo... weeral iets wijzer he ;)

Voor zover ik weet is gebruik van exogeen HGH niet detecteerbaar in urinestalen. T4 wel vrees ik...

EDIT: Fout dus, correctie:
There is a new and promising HGH urine test that was developed at George Mason University. The new test uses nanotechnology to bind and amplify HGH in urine so that it may be detectable for a longer period of time. Blood screening can only detect HGH taken within the previous 24 to 48 hours. Nanotechnology may allow urine detection out to that two-week range.

Zeg je dat je schildklier afwijking hebt

jah moet je ook kunnen handhaven via arts verslag... andere makker van de zaal neemt medicatie voor bloeddruk en verder niks volledig naturel en heeft toch positief gepist door medicatie de sportcommissie gelooft hem niet eens en moet verslag van dokter binnebrengen en dan nog... echte klootzakken zijn het... grrr

als je drugs test bedoelt nee niet zichtbaar op drugs test!!

Terug
Naar boven