arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Een vraagje voor de hardcorebeesten, ik zit nu in week 16 van mijn hgh kuur, ik zet het altijd als ik wakker ben (een uurtje ofzo) voordat ik naar mijn werk ga, maar sinds een tijdje krijg ik mijn maaltijden niet meer weg smorgens.
Problemen met de maag, ik kan wel eiwitten en vetten later op de morgen of middag eten maar niet smorgens meteen, dan braak ik.Ik eet sinds een tijdje dus alleen carbs smorgens, niet verstandig na je hgh shot, het is zo dat ik savonds na mijn training geen carbs meer eet, dus ik zou het savonds kunnen zetten, alleen omdat je snachts ook al aanmaak hebt vraag ik me af of het wel nut heeft..
Iemand tips ? ik heb alleen ervaring met smorgens zetten.
Een geile karmastaaf wacht op jullie nuttige info
Problemen met de maag, ik kan wel eiwitten en vetten later op de morgen of middag eten maar niet smorgens meteen, dan braak ik.Ik eet sinds een tijdje dus alleen carbs smorgens, niet verstandig na je hgh shot, het is zo dat ik savonds na mijn training geen carbs meer eet, dus ik zou het savonds kunnen zetten, alleen omdat je snachts ook al aanmaak hebt vraag ik me af of het wel nut heeft..
Iemand tips ? ik heb alleen ervaring met smorgens zetten.
Een geile karmastaaf wacht op jullie nuttige info