AndroidHealthClinic

HGH voor het slapen zetten

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Natuurlijke afgifte van HGH vind plaats tijdens het slapen. Je lichaam is gemaakt om bulk HGH tijdens het slaap te gebruiken. Het zou dus logisch zijn om alles voor het slapen gaan te zetten. Je eigen productie, als die al niet onderdrukt wordt is te verwaarlozen. Bovendien heeft het als voordeel dat je gedurende de dag geen rekening hoeft te houden met je carbs inname.

Volgens deze studie ( http://jcem.endojournals.org/cgi/content/full/85/2/601 ) zou het 4 tot 6 uur duren voordat exogeen HGH je lichaam heeft verlaten en kan het je natuurlijke productie voor 24 uur plat leggen. Je lichaam zou dus 1-2 uur na het in slaap vallen nog zelf HGH produceren en gebruik maken van het exogeen toegebrachte HGH voor 2-4 uur.

Ik wil graag jullie mening hier over horen.

Interesaant gegeven wat ik ook wel weten.

Myjector zet ook 10 ù eod voor het slapen gaan,misschien kan hij daar een toelichting opgeven.

De vraag is of het beter tot z'n aard komt of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat 10iu ook het maximale is wat je in een shot kan zetten. Daarboven ben ik wel een voorstander van verdelen.

Dan bijvoorbeeld 10iu voor het slapen en 10iu bij het ontwaken.

Verdeel het nu ook bij het ontwaken en een uurtje voor de workout.

Was ook aan het twijfelen om voor het slapen gaan te zetten.

Het gaat mij er om,

Of het toedienen van HGH je eigen HGH onderdrukt,

als dit wel het geval is zou ik het persoonlijk zelf ook allemaal voor het slapen zetten.

Of zoals Gorrila zegt voor het slapen en bij het ontwaken.

Volgens het onderzoek ligt je eigen productie ongeveer 24 uur plat.

Verder niemand? :p

Ik ben wel benieuwd naar de gebruikerservaringen van de mensen die voor het slapen alles in 1 keer zetten.

En dan vooral of jullie je ook minder vermoeid, lui en suf voelen.

Terug
Naar boven