JoeTat2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Ben onlangs zwaar ziek geweest en heb een ct scan van mijn hals moeten laten nemen om te zien of er geen kwaadaardige gezwellen in mn keel bevonden. De scan wees uit dat ik meer klieren in de hals heb dan een normaal persoon en 1 daarvan staat opgezwollen.
Ik was sinds januari aan sth en toen de dokter me doorverwees naar de scan ben ik meteen gestopt met sth. Nu blijkt dat het geen kanker is zou ik terug willen beginnen met sth maar ik vroeg me af of sth invloed heeft op klieren? En indien ja, in hoeverre is die invloed negatief?
Weet niet zo meteen gepaste zoektermen om te googelen over deze materie dus ik hoop dat er hier wat wijsheden geplaats worden
Thanks!
Ik was sinds januari aan sth en toen de dokter me doorverwees naar de scan ben ik meteen gestopt met sth. Nu blijkt dat het geen kanker is zou ik terug willen beginnen met sth maar ik vroeg me af of sth invloed heeft op klieren? En indien ja, in hoeverre is die invloed negatief?
Weet niet zo meteen gepaste zoektermen om te googelen over deze materie dus ik hoop dat er hier wat wijsheden geplaats worden

Thanks!

Ik weet niet direct of het er mee te maken heb, ik zit momenteel zelf ook in de 6e dag van een sth kuur
ik heb wel aardig wat kennissen die hier wat meer over weten. zal deze vraag eens voor leggen aan deze personen
.