Fitness Seller

hgh weekje in vochtige koelkast

wesley1982

Novice
Waardering
1
hallo ,
ik wilde hier toch ook nog eens een mening vragen over een twijfelgeval

ik heb tijdelijk mijn hgh 2 weken bewaard in andere koelkast , nu merkte ik op toen ik
deze terug ophaalde dat die koelkast veel vocht binnenin had
zoveel dat de doosjes hgh half nat waren

nu waren er zeker 8 tal vials waarin het hgh poder niet meer helderwit droog poeder was
maar iets minder droog toonde , meer kleverig tegenover sommige andere
de vials zijn origineel verzegeld met rubbercap en extra beschermcap
toch lijkt het erop dat iets van vochtigheid op een of andere manier in de vial geraakt is
de vraag nu is : kan dit kwaad als ik ze nog opgebruik , bedoel ik bact water inspuiten en opgebruiken ?

ik heb als test 1iu geinject , momenteel voel ik me nog niet ziek
ik heb ook geen flauw benul of die 2 weken in vochtige koelkast nu zoveel kwaad kon of niet
de doosjes waren waardeloos geworden van vocht
vials waren intact en origineel verzegeld met rubber , metalen ring en extra cap
gaat over longxii en yellow tops...

enige tips ?
kan dit kwaad

wil mezelf nu geen risicos oplappen
normaal zou bacteriostatisch water het terug tijdelijk steriel moeten maken indien hier iets ingeraakt is ?

alvast bedankt voor enige tips of raad van beter experts in de zaak
heb al overal zitten googelen maar vind er niks over terug
hebben dit nog mensen meegemaakt ?

Ik zou het zo niet weten, dus ga geen uitspraken doen. Wel benieuwd naar t antwoord dus in.

Vochtige koelkast is iig niet de meest steriele plek die ik kan bedenken, dus als er wat vocht binnen is gekomen zou ik neigen naar niet meer steriel, maar nogmaals, ik weet het niet.
Enige manier om het zeker te weten zou een uitstrijkje maken zijn en laten incuberen bij 37 graden, maar dat is waarschijnlijk geen optie?
Weet niet of verhitten de kwaliteit van hcg verdoet? Anders zou je dat nog kunnen doen?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen incubator dat de temperatuur constant houd voor kweek in schaaltje te proberen
wel heb ik een redelijk kwalitatieve 1200x microscope ,morgen ga ik hiermee een beetje van die vials
op een glazen plaatje spuiten en nachecken of ik iets abnormaals zie...

normaal is hgh microfijn los poeder helderwit van kleur , een 7tal vials was de kleur iets minder helderwit
en was het wat vaster ik gebruik die hgh al maanden dus weet ik goed hoe ze er normaal uitzien
gezien de koelte in een koelkast kan het allemaal nog meevallen, het. vocht erin zou zowiezo microweinig zijn
zodra ik er bact water inspuit lost het zelfde op als de iets droger hgh poeder
momenteel al 10u verder na mijn 1 iu test , ik voel me niet ziek , ook injectzone is al goed hersteld, ik denk dat het wel
meevalt allemaal , zover ik leesde was er steriele overdruk aanwezig in zulke vials wat binnendringen vocht nog
moeilijker maakt verder kan bact water bacterieen wel elimineren denk ik
ik hou jullie op de hoogte denk niet dat ik de enige ben dat zoiets al meemaakte

goeie raad : steek je aas in diepvries zakje met stripsluiting in koelkast zo voorkom je zulke zaken

Normaal is er geen overdruk maar net een onderdruk.

Mijn koelkast is ook steeds vochtig hoor gewoon van de kou. Maar als je je poeder er anders uitziet dan normaal heb je wel een probleem denk ik :P

Als je kwalitatieve gh hebt is deze vacuüm verpakt...ik kan mijn cartridges gewoon in een glas water leggen zonder dat er iets gebeurd man ..

Ja het is zoizo wel vreemd dat het niet volledig vacuum is bij hem, vocht zou er zoizo niet mogen binnendringen.

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad onderdruk excuseer mij

ja niet alle vials hebben ervan , maar zowel deel yellow tops als longxii hadden wat veranderde
ik ga ze gewoon opgebruiken denk ik , van 1iu niks raars opgemerkt , nu 2iu poberen en zo zien we wel

Terug
Naar boven