AndroidHealthClinic

Hgh

david0ff

Cool Novice
Waardering
7
Hoi

Eigenlijk was ik van plan om og eens een kuurtje Deca Susta, maar nu heb ik een gozer ontmoet die HGH regelt, het merk ken ik niet, daar heb ik niet op gelet maar heb een doosje van 10 IU in me polle gehad. Zat een wit poeder in en had een blauw stopje.
Nu wil ik snel beslissen want misschien kan het later niet meer geregeld worden, (goede prijs)
Ik zeg niet dat ik direct ga spuiten want eerst moet ik er meer over weten.
Ik heb al op het net gezocht naar info, maar ik vind vooral artikels van mensen die er voor of tegen zijn, weinig wetenschappelijke (verstaanbare) objectieve info.
Weet iemand een site of iemand info IVM sides ed

XXX

Ik zou geen HGH gaan gebruiken omdat je het nu toevallig kan aankomen. Waarschijnlijk zijn het gewoon blue tops. Deze zijn altijd wel ergens te krijgen voor een goede prijs.

Zou het voorlopig dus bij deca/sust houden en aan de HGH gaan als je er aan toe bent (er wat meer vanaf weet etc).

wat heb je nou aan 10iu denk als je het goed wilt doen dat je zon 1680iu moet hebben voor 6 maanden gande van 10 iu per dag uit.hehehehhe

wat ik me nu eigenlijk afvraag en eigenlijk nog nerges gevonden heb...

aangezien HGH niet onderdrukt...kan je dan stellen:wat je wint hou je,zonder verlies?

Met exogeen hgh gebruik kun je wel je pancreas onderdrukken.. Je kunt ook je glucoselevels naar de knoppen werken. Zijn toch wel vervelende zaken :D

5 iu zal ook wel gaan ja maar er word hier gesproken voor spieropbouw 10 iu per dag
en ik begin op 2iu per dag

Ik vraag me tegenwoordig steeds vaker af waarom de geavanceerde sectie er is...

hoeveel kost 100iu ongeveer een richtlijn mag vast wel????

Terug
Naar boven