XXL Nutrition

hgh

marco1981

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
hoi mensen

ik ben van plan HGH te gebruiken maar ik lees op het internet dat het nauwelijks werkt. wie heeft er ervaring mee.. mijn doel is groter en droger worden. natuurlijk combineer ik het met een testo 2 ml per week en een deca 2 ml per week

het werkt nauwelijks. En ik kan voor 99.9% zekerheid zeggen dat je beter je geld in iets anders kan investeren (voeding, supps)

Wat ben je een keer kwijt voor een redelijk dosis. plus minus 100 euro per week als je geen troep wilt hebben. Ik zie de meeste mensen dat niet eens per week in hun eten steken.

Zie het zo je betaald erg veel voor in verhouding erg weinig resultaat. En zolang je training, voeding etc niet helemaal perfect kan je beter daar aanpassingen aan brengen, ga je nog meer bereiken dan wat peptides.

nough said

hoi mensen

ik ben van plan HGH te gebruiken maar ik lees op het internet dat het nauwelijks werkt. wie heeft er ervaring mee.. mijn doel is groter en droger worden. natuurlijk combineer ik het met een testo 2 ml per week en een deca 2 ml per week

AAS=hypertrofie, HGH= hyperplasie :rolleyes:

De pro's zijn er toch wel groot mee geworden.

En zelf vind ik et ook een lekkere toevoeging.

Dat vind ik ook maar aan z'n post te zien begrijpt ts niet helemaal hoe het zit met HGH.
Gevalletje klok en klepel.

Strong eerste post :D
moet je min 6 maand nemen voor je iets begint te merken ....

saai hoor

Crapspul,heeft geen meerwaarde imo. Heb verschillende gebruikt. VP gaat naar beneden,maar erg overated spul. Zonde van je geld imo.

Met zijn allen aan de insuline!:D

En hoe zit het dan als je een lage dosis hgh neemt voor vetverbranding en/of anti-veroudering, zelfs zonder anabolen??

Terug
Naar boven