MuscleMeat

HGHulp ;)

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Ik ga dus vanaf volgende week beginnen met HGH van Greentops.
Ik start met 2iu 5/2 en zal na 2 weken 2x2iu gaan zetten.
Misschien dat ik later nog verhoog, maar ik ga dit eerst even lekker rustig aankijken.
Het plan is om minimaal 9 maanden op Green te gaan met nu nog AS erbij tot aan augustus.
Ik zit momenteel nog op 1000mg Test-E en 800mg Tren-E, maar ga dit verlagen naar 750mg Test en 400mg Tren.
De eerste ga ik direct bij het opstaan zetten en als de 2de dan erbij komt, word deze om half 4 gezet. Ik train om half 6/6u en neem na het trainen geen snelle carbs voor +/- 30/45 minuten. Alleen 40gr whey met water.

Hoe kan ik het beste mijn Green bewaren na het aanmaken?
Kan ik per week alle doseringen in slin spuiten klaarmaken en te koelen leggen, of is het beter om de aangemaakte HGH in de vial te laten en gewoon per keer opzuigen?

De zet plekken gaan 2cm rond de navel worden, of zetten jullie echt plaatselijk voor de 'lastige' plekjes zoals onderrug, lovehandles en buikje?

Zou het raadzaam zijn om hier T4 bij te pakken? Sowieso zal ik wel taurine tabletten erbij nemen vanwege het cholesterol.
Wat ik van jullie ook nog wil weten, is wat voor 'nood' pakketten jullie bij je hebben voor als je een hypo voelt aankomen. Ik wil niet ergens zijn en dan zonder iets lopen wat me uit die hypo kan helpen, just in case ;)

Wat kunnen jullie hier eventueel nog aan toevoegen aan tips of dingen die ik moet doen of juist moet laten?

Bedankt!

Ik ga dus vanaf volgende week beginnen met HGH van Greentops.
Ik start met 2iu 5/2 en zal na 2 weken 2x2iu gaan zetten.
Misschien dat ik later nog verhoog, maar ik ga dit eerst even lekker rustig aankijken.
Het plan is om minimaal 9 maanden op Green te gaan met nu nog AS erbij tot aan augustus.
Ik zit momenteel nog op 1000mg Test-E en 800mg Tren-E, maar ga dit verlagen naar 750mg Test en 400mg Tren.
De eerste ga ik direct bij het opstaan zetten en als de 2de dan erbij komt, word deze om half 4 gezet. Ik train om half 6/6u en neem na het trainen geen snelle carbs voor +/- 30/45 minuten. Alleen 40gr whey met water.

Hoe kan ik het beste mijn Green bewaren na het aanmaken?
Kan ik per week alle doseringen in slin spuiten klaarmaken en te koelen leggen, of is het beter om de aangemaakte HGH in de vial te laten en gewoon per keer opzuigen?

De zet plekken gaan 2cm rond de navel worden, of zetten jullie echt plaatselijk voor de 'lastige' plekjes zoals onderrug, lovehandles en buikje?

Zou het raadzaam zijn om hier T4 bij te pakken? Sowieso zal ik wel taurine tabletten erbij nemen vanwege het cholesterol.
Wat ik van jullie ook nog wil weten, is wat voor 'nood' pakketten jullie bij je hebben voor als je een hypo voelt aankomen. Ik wil niet ergens zijn en dan zonder iets lopen wat me uit die hypo kan helpen, just in case ;)

Wat kunnen jullie hier eventueel nog aan toevoegen aan tips of dingen die ik moet doen of juist moet laten?

Bedankt!
Ga je ook insuline bij spuiten dan? HGH zorgt namelijk voor afname van de insuline gevoeligheid wat dus als gevolg heb dat je bloedsuiker omhoog gaat. Dit is dus het tegengestelde verhaal als wat er met een hypo gebeurt.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ga nog geen insuline erbij zetten. Misschien pas na een maand of 5. Wil sowieso eerst kijken wat Green voor me doet, en ik wil mijn voeding nog wat perfectioneren ervoor.

En de grootste reden: ik weet er gewoon nog niet genoeg vanaf! (de insuline hè ;))

ik zou de t4 op 100 mcg pakken, ik zou de hgh niet opbouwen, hypo verschijnselen heb ik nog nooit gehad met HGH, en testo als basis aas.

Ik pak als spuitplek rond de navel en de (k*t ) love handels

Ik begin er in juli normaal gezien mee,6mndjes Green's.
Vroeg me ook al af of je uit je vialtje de nodige spuitjes mag klaar maken en bewaren in de koelkast,persoonlijk denk ik van wel want éénmaal gemend maakt het toch niet uit of het nog in de vial zit of in je slinspuitje?

makkelijkst is uit je vailtje halen.Die slins gaan als een razende,als je degene die je smorgens gebruikt,netjes gebruikt,en goed alles ontsmet hebt,gaat hij een 2de keer ook mee.

slinspuitjes kosten ook niet zoveel, ik zou er persoonlijk het "risico" (if any) niet voor lopen.

ach hoelang doe je met een vailtje,tis lood om oud ijzer

dat is ook weer zo....

Ik zag weer even een paar goede weetjes! T4 heb ik nog eens gekregen van de dokter, dus gaat er ook gewoon lekker bij. Kan gewoon in de ochtend right? Of maar even wachten totdat ik echt T4 nodig ga hebben ivm vermoeidheid?

t4 op nuchtere maag innemen, je kunt na een maand hgh starten met t4

Ik zet mijn inject in de douche op de training,hoef ik dan nog te ontsmetten nadat iik mezelf grondig heb gewassen?

Vraag dit omdat ik het wel wat moeilijk vind om ontsmettingsalchohol en watjes mee te nemen onder de douche.

Neem gewoon men slinspuitje mee en zet eerst links en dan de andere helft rechts met de zelfde spuit,is dit een probleem?

Ik zag weer even een paar goede weetjes! T4 heb ik nog eens gekregen van de dokter, dus gaat er ook gewoon lekker bij. Kan gewoon in de ochtend right? Of maar even wachten totdat ik echt T4 nodig ga hebben ivm vermoeidheid?

w8en bro. er is al genoeg rommel die al door je aderen giert, toch? ;)
mss heb jij het niet eens nodig, des te beter.

Ik zet mijn inject in de douche op de training,hoef ik dan nog te ontsmetten nadat iik mezelf grondig heb gewassen?

Vraag dit omdat ik het wel wat moeilijk vind om ontsmettingsalchohol en watjes mee te nemen onder de douche.

Neem gewoon men slinspuitje mee en zet eerst links en dan de andere helft rechts met de zelfde spuit,is dit een probleem?

Hoe bedoel je eerst links en dan rechts? Zet je niet gewoon alles in 1 plek?

Terug
Naar boven