MuscleMeat

Hi all,

Thabull

Novice
Waardering
0
Hey allemaal ik ben nieuw hier op de site en net weer aan het beginnen.

Mijn vraag is dus, werkt het een beetje als ik met het volgende aan de gang ga??

1: Animal stak 2
2: Perfect vitamax
3: perfect protain natural

en wat voor dieet kan ik het beste erbij volgen.
Ik heb echt weinig ervaring met het gebruiken van producten.

Misschien ook wel handig dat je eerst dit leest.

[Link niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt,

Gaan we weer...
Werkt het? As in? Wat verwacht je ervan?

Goed eten, zwaar en consequent trainen, voldoende rust. Is het enige wat 'werkt'.

• Topic Starter Topic Starter
I'll do my best :D

Misschien is het handig als je eerst een tijdje wat leest op het board. Even de zoekfunctie gebruiken je ik denk dat je dan al veel van je vragen beantwoord heb!

Succes!

Begin eerst met een goed voedingsschema (dus niet supplementenschema), en ga dan pas eventueel denken aan extraatjes. Even mijn basic stappenplan.

- Bepaal je doel
- Bepaal je energiebehoefte
- Pas hierop de factor 1,55 toe
- Tel hierbij op bijv 500 kcal in geval van bulken, trek er 500 kcal af bij cutten
- Bepaal de hoeveelheden eiwit/vet dat je nodig hebt (~2,5 gr eiwit per VVM, 25% vet van je kcal bij bulk)
- Splits je dag in 6 maaltijden op gelijke afstand van elkaar.
- Maaltijd 1: ontbijt, moet groooot zijn
- Laatste maaltijd: meestal kwark, evt. met lijnzaadolie.
- Voor de rest lekker puzzelen, met vetten moet je denken aan vette vis en noten, met koolhydraten meestal complexe koolhydraten, behalve direct (voor/)na je training.

thanks

Bedankt dude, daar heb k wat aan. Ga zeker dat ook doen, alleen heb ik die troep al besteld, dus wat doe k nou?

Tsja, misschien in de kast leggen voor later gebruik. Zegt me allemaal vrij weinig trouwens, wat is het voor spul?