MuscleMeat

Hi all,

Thabull

Novice
Waardering
0
Hey allemaal ik ben nieuw hier op de site en net weer aan het beginnen.

Mijn vraag is dus, werkt het een beetje als ik met het volgende aan de gang ga??

1: Animal stak 2
2: Perfect vitamax
3: perfect protain natural

en wat voor dieet kan ik het beste erbij volgen.
Ik heb echt weinig ervaring met het gebruiken van producten.

Misschien ook wel handig dat je eerst dit leest.

[Link niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt,

Gaan we weer...
Werkt het? As in? Wat verwacht je ervan?

Goed eten, zwaar en consequent trainen, voldoende rust. Is het enige wat 'werkt'.

• Topic Starter Topic Starter
I'll do my best :D

Misschien is het handig als je eerst een tijdje wat leest op het board. Even de zoekfunctie gebruiken je ik denk dat je dan al veel van je vragen beantwoord heb!

Succes!

Begin eerst met een goed voedingsschema (dus niet supplementenschema), en ga dan pas eventueel denken aan extraatjes. Even mijn basic stappenplan.

- Bepaal je doel
- Bepaal je energiebehoefte
- Pas hierop de factor 1,55 toe
- Tel hierbij op bijv 500 kcal in geval van bulken, trek er 500 kcal af bij cutten
- Bepaal de hoeveelheden eiwit/vet dat je nodig hebt (~2,5 gr eiwit per VVM, 25% vet van je kcal bij bulk)
- Splits je dag in 6 maaltijden op gelijke afstand van elkaar.
- Maaltijd 1: ontbijt, moet groooot zijn
- Laatste maaltijd: meestal kwark, evt. met lijnzaadolie.
- Voor de rest lekker puzzelen, met vetten moet je denken aan vette vis en noten, met koolhydraten meestal complexe koolhydraten, behalve direct (voor/)na je training.

thanks

Bedankt dude, daar heb k wat aan. Ga zeker dat ook doen, alleen heb ik die troep al besteld, dus wat doe k nou?

Tsja, misschien in de kast leggen voor later gebruik. Zegt me allemaal vrij weinig trouwens, wat is het voor spul?

Het is niet slecht om het al te gebruiken, alleen is het een beetje zinloos omdat je wanneer je net begint met BB al heel snel ontwikkeld door goed te eten ed. Je kan al genoeg vorderingen maken zonder gelijk 'hooked' te zijn aan de suplementen, het woord zegt het eigenlijk zelf al, het is meer als 'extra' op een goed samengesteld voedingsschema. Maar kwaad zal het niet doen.

Jep

Nou wat ik besteld heb is een nattuurlijke anabolica.

Moet opzich wel een hele goeie zijn heb ik gehoort, alleen tja vraag ik me af of het inderdaad wel nut heeft.

Zal me iig goed aan het dieet houden en ook hier bijhouden hoe het gaat.

Weeg nu 77 kilo en ben 1.80 m. cet 12%

Weet iemand dus voor een beginner een goed dieet die ik erbij kan volgen. (termen zeggen me niet zoveel.srry)

Bedankt dudes voor alle info en hulp.

we gaan het je niet allemaal voorkauwen, gewoon zelf doen veel leren en lezen.

suc6

we weten toch ook helemaal niet wat je lekker vind!!!

welke termen snap je niet jongen

factor 1,55
2,5 gr eiwit per VVM
bulk
cutten

enneh sorry ik ben dus echt newb.

Maar ik zoek het anders wel zelf op hoor als het te veel gevraagt is. :D

Terug
Naar boven