MuscleMeat

hierbij gooi ik gelijk een vraag in de groep.

ferryv

Novice
Waardering
0
sind 2 weken ben ik bezig met clenbuterol.
heb 2 weken geen last gehad en begon vandaag met 5 tabs van 0.2 mg.
ben steeds als ik me concentreer krijg ik het gevoel dat ik van mn houtje ga.
ik ben er goed van geschrokken dus nok er ook gelijk mee.
het geeft trouwens ook weinig effect bij mij.
hoe kan ik het best afbouwen ??

Direct stoppen. Clen heeft sowieso geen zin als je het langer dan 2 a 3 weken gebruikt ivm het afstompen van de receptoren.

Is je dieet en evt cardio we op orde? Anders zal je nooit vet verliezen. Clen is geen toverpil.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor je advies ik ben nu helemaal zeker dat ik er mee nok.
alleen, hoe kan ik nu het best afbouwen ??

gewoon stoppen, er zit nog veel werkzame stof in je lichaam na gebruik van 2 weken dus dat bouwt langzaam af..

het duurd wel ff voordat het helemaal uit je lichaam is, dat geld voor iedereen let goed op met clen!!

ik heb de laatste 2 maanden behoorlijk wat last gehad van overmatig clen gebruik en op een gegeven moment schrik je ff goed. hartkloppingen, druk op je borst en af en toe bijna flauwvallen.

geen kattepis geloof me, en het duurde een maand voordat het helemaal over was.

gebruik met mate met dit soort shit.....

meen je dat nou joh?

maar heb je dan te hoog gedoseerd of te lang aan de shizzle gezeten, of komen deze verhalen ook bij rustige doseringen voor?
Ik heb weleens jongens over hoofdpijn horen klagen, maar hartkloppingen zijn geen jokes...

Ik werd er alleen erg zenuwachtig van :shake:

Je bedoelt 0,02 mg hoop ik voor je!

Elmo zei:
Je bedoelt 0,02 mg hoop ik voor je!
Hehehe goed opgelet! Karma voor jou! ;) ;) ;)

Edit: Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Elmo opnieuw punten kan geven. :(

Clenbuterol is niet echt prettig voor de rikketik..dus altijd voorzichtig mee omgaan!

Zoals Black Knight zegt gewoon direct mee stoppen (als je al twee weken bezig bent is dit zeker geen slecht idee), je kan binnen twee weken nog zien hoe het zit en er dan desnoods mee verder gaan...

• Topic Starter Topic Starter
oke oke ik ben overtuigd.'

soms had ik zelfs kleine steken in de borst.

niet lekker !!!!!

bedankt voor jullie adviesen

Terug
Naar boven