beste mensen,
ik zit al een tijdje met het probleem dat ik niks aan kom.
ik ben 20 jaar oud, 1.95m en weeg maar 65 kg.
vet is er dus totaal niet te bekennen.
mensen denken altijd dat ik weinig eet maar als ze een xtje mee eten staan ze er van versteld wat ik naar binnen werk.
over het algemeen eet ik heel de dag door wel, en heb altijd trek..
toen ik 19 was ging ik een jaar lang naar de sportschool 3x per week voor 1.5 uur. en deed daarbij nog 1x hardlopen.
ik merkte wel dat ik qua kracht iets voor uitging, maar ik groeide helemaal niets.
toen ben ik gaan werken in de hekkenbouw, wat voor mij in het begin zwaar genoeg was, dus waarbij ik geen fitnis kon nemen.
ik wil nu weer beginnen met fitnissen en dan vooral groter worden.
hierbij zou ik graag tips krijgen hoe ik dit het beste kan doen.
wat voor voeding moet ik vooral nemen? en welke supplementen zijn goed, en wanneer, en in welke hoeveelheid moet ik dit nemen?
ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, mochten er vragen zijn hoor ik het wel alvast bedankt voor de moeite.
groetjes.
ik zit al een tijdje met het probleem dat ik niks aan kom.
ik ben 20 jaar oud, 1.95m en weeg maar 65 kg.
vet is er dus totaal niet te bekennen.
mensen denken altijd dat ik weinig eet maar als ze een xtje mee eten staan ze er van versteld wat ik naar binnen werk.
over het algemeen eet ik heel de dag door wel, en heb altijd trek..
toen ik 19 was ging ik een jaar lang naar de sportschool 3x per week voor 1.5 uur. en deed daarbij nog 1x hardlopen.
ik merkte wel dat ik qua kracht iets voor uitging, maar ik groeide helemaal niets.
toen ben ik gaan werken in de hekkenbouw, wat voor mij in het begin zwaar genoeg was, dus waarbij ik geen fitnis kon nemen.
ik wil nu weer beginnen met fitnissen en dan vooral groter worden.
hierbij zou ik graag tips krijgen hoe ik dit het beste kan doen.
wat voor voeding moet ik vooral nemen? en welke supplementen zijn goed, en wanneer, en in welke hoeveelheid moet ik dit nemen?
ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, mochten er vragen zijn hoor ik het wel alvast bedankt voor de moeite.
groetjes.
Laatst bewerkt:

waai je niet weg met deze wind?