Fitness Seller

Hoe AAS bewaren?

Tiran86

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Hoe moet je AAS nou bewaren? gewoon gekoeld of op kamertemperatuur?
En is het zo dat als over een tijdsbestek van twee dezelfde kuren kijkt dat je minder zal groeien in de 2e omdat je lichaam meer gewend is?

sanniejj zei:
1. Hoe moet je AAS nou bewaren? gewoon gekoeld of op kamertemperatuur?
2. En is het zo dat als over een tijdsbestek van twee dezelfde kuren kijkt dat je minder zal groeien in de 2e omdat je lichaam meer gewend is?
1. Meeste is goed aan kamertemp. behalve HCG GH ed Maar koelkast kan nooit kwaad.
2. Wat versta je onder "gewend" Het is zo dat je receptors altijd even goed reageren (soms beter doordat er nieuwe werden aangemaakt in je vorige kuur). De reden waarom je steeds minder wint is gewoon omdat je op een hoger niveau staat (meer massa > steeds minder/trager winst)

sanniejj zei:
Hoe moet je AAS nou bewaren? gewoon gekoeld of op kamertemperatuur?
En is het zo dat als over een tijdsbestek van twee dezelfde kuren kijkt dat je minder zal groeien in de 2e omdat je lichaam meer gewend is?

raad je wel aan om wat te wisselen kwa middelen. je lichaam heet gouw gewenning bij een bepaald soort medicijn maar werkt dan op een iets ander soort nog wel goed. en waar je het moet bewaren? ergens op een plekkie waar je mammie het niet vind :D haha neej gewoon kamertemperatuur. je hcg moet echter naar mixen wel in de koelkast.

TylW zei:
1. Meeste is goed aan kamertemp. behalve HCG GH ed Maar koelkast kan nooit kwaad.
2. Wat versta je onder "gewend" Het is zo dat je receptors altijd even goed reageren (soms beter doordat er nieuwe werden aangemaakt in je vorige kuur). De reden waarom je steeds minder wint is gewoon omdat je op een hoger niveau staat (meer massa > steeds minder/trager winst)

nieuwe receptoren aangemaakt in je vorige kuur? ja zal wel na de kuur bedoelen neem ik aan. want in de kuur neemt het aantal receptoren af. en voor zo ver ik weet kan er bij as net zoals bij andere medicijnen toch echt gewenning komen aan het medicijn duz minder effect.

• Topic Starter Topic Starter
ok ben weer een stukje wijzer geworden :)

Xtreme_BODY zei:
nieuwe receptoren aangemaakt in je vorige kuur? ja zal wel na de kuur bedoelen neem ik aan. want in de kuur neemt het aantal receptoren af. en voor zo ver ik weet kan er bij as net zoals bij andere medicijnen toch echt gewenning komen aan het medicijn duz minder effect.
Nee het aantal receptoren dat bezet is neemt toe, maar er worden nieuwe receptoren aangemaakt bijv. bij trenbolone.

Er is idd verzadiging na een periode van hetzelfde product, doordat bloedspiegels constant hoog blijven en receptors dus optimaal benut worden/blijven.

Ik vergelijk niet weken in een kuur, maar een kuur, de stopperiode ertussen en dan het effect bij een nieuwe kuur. Daar ging het onderwerp over.
Dan zal er geen gewenning zijn want alle receptoren zijn dan terug beschikbaar, en steroiden werken altijd even krachtig , aleen het resultaat verminder omdat je zoals ik zei op een hoger niveau komt te staan en dus minder potentiele groei over houdt.

androgene anabole steroiden

Terug
Naar boven