lionaxy
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Verwijder maar
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil beginnen aan kuren omdat ik merk dat ik een hard gainer ben
Ik eet 3300 kcal per dag voor m'n bulk en ben 6kg in spiermassa aangekomen in 6-7 maanden in me 2e jaarJe weet dat een hard gainer niet bestaat ? Hard gainer = undereater = meer gaan eten. Als het niet lukt zonder AAS zal het waarschijnlijk mét ook niet lukken.
.De negatieve kanten maken mij niet zoveel uit, ik rook en drink niet dus ik gebruik liever steroids, ik wil het omdat ik nog meer wil bereiken met trainen ik wil voor het uiterste gaan.Novladex?
En ik zou je beter gaan verdiepen in de negatieve kanten van AAS. Ik ben van mening dat je de keuze uit eindelijk moet maken op de negatieve punten, en niet op de positieve. Positief word t sws wel als je er een spuit in zet (imo).
Ik zou nog even wachten met AAS en je nog even wat meer inlezen
Je hebt dus echt totaal geen flauw benul van de negatieve kanten, of wel?
Idd, maar ik bemoei nietJe hebt dus echt totaal geen flauw benul van de negatieve kanten, of wel?

Te jong, te dik, te onervaren en de verkeerde motieven om met kuren te beginnen.
Te jong, te dik, te onervaren en de verkeerde motieven om met kuren te beginnen.
Ik wist niet dat 91kg waarvan 76kg vetvrij dik was

Ik weet dat 16% nog veel is maar ik begon als zwaar overgewicht, ook heb ik een ectomorph build dus ik zal er nooit uitzien als een tandenstokerEen VP van 16% is niet dik voor een gewoon mens.
Als je wil gaan kuren (en dus massa pakken = bulken) dan is 16% veel. Je zal vaak 2/3% bijkomen tijdens een stevige bulk en dan zit je straks tegen de 20%.
,