AndroidHealthClinic

Hoe begin ik mijn 1e kuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet doen.

• Topic Starter Topic Starter
Je weet dat een hard gainer niet bestaat ? Hard gainer = undereater = meer gaan eten. Als het niet lukt zonder AAS zal het waarschijnlijk mét ook niet lukken.
Ik eet 3300 kcal per dag voor m'n bulk en ben 6kg in spiermassa aangekomen in 6-7 maanden in me 2e jaar

Novladex?

En ik zou je beter gaan verdiepen in de negatieve kanten van AAS. Ik ben van mening dat je de keuze uit eindelijk moet maken op de negatieve punten, en niet op de positieve. Positief word t sws wel als je er een spuit in zet (imo) :).

Ik zou nog even wachten met AAS en je nog even wat meer inlezen

Novladex?

En ik zou je beter gaan verdiepen in de negatieve kanten van AAS. Ik ben van mening dat je de keuze uit eindelijk moet maken op de negatieve punten, en niet op de positieve. Positief word t sws wel als je er een spuit in zet (imo) :).

Ik zou nog even wachten met AAS en je nog even wat meer inlezen
De negatieve kanten maken mij niet zoveel uit, ik rook en drink niet dus ik gebruik liever steroids, ik wil het omdat ik nog meer wil bereiken met trainen ik wil voor het uiterste gaan.

Ik hou je ook niet tegen, geen alleen mn mening. Ik ga je iig geen advies geven, je bent nummer 1.000.000 die vraagt naar een eerste kuur dus gebruik de zoek knop even als je echt zo nodig wilt kuren

Ik heb ze wel gelezen van big t en faq

Kuren om zelfverzekerder te worden is echt ronduit retarded.

Zelfverzekerder word je door een aanpassing in je gedrag en persoonlijkheid, niet door te kuren.
Stop met je kuur dan wordt je nog onzelfverzekerder dan voordat je begon met kuren ;-)

Ik wist niet dat 91kg waarvan 76kg vetvrij dik was :o

Een VP van 16% is niet dik voor een gewoon mens.

Als je wil gaan kuren (en dus massa pakken = bulken) dan is 16% veel. Je zal vaak 2/3% bijkomen tijdens een stevige bulk en dan zit je straks tegen de 20%.

--> Misschien ben je 1 van de uitzonderingen met uitzonderlijke genen en super kennis over voeding waardoor je er in zal slagen om tijdens je kuur veel massa te pakken en tegelijkertijd in VP te dalen... maar dat zijn dus uitzonderingen. Meestal kom je paar % bij in vet.

Een VP van 16% is niet dik voor een gewoon mens.

Als je wil gaan kuren (en dus massa pakken = bulken) dan is 16% veel. Je zal vaak 2/3% bijkomen tijdens een stevige bulk en dan zit je straks tegen de 20%.
Ik weet dat 16% nog veel is maar ik begon als zwaar overgewicht, ook heb ik een ectomorph build dus ik zal er nooit uitzien als een tandenstoker :P,

Maar wat ik dus ga doen is eerst tot 11% cutten en dan lean bulken van af daar gewoon minimaal 3-5 jaar trainen en ervaring opbouwen en dan op mijn 21e zie ik wel weer verder of ik nog steeds wil kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven