MuscleMeat

Hoe dom kun je zijn

OOOMGGGGG :D OWND

swel zot :D

die gast die gas gaf moet zich zwaar schuldig voele ..

Fakkk... maar dat ging ook echt hard!

re:

Dan ben je toch ook echt wel stom bezig hoor.....???

Ik had eerst het vermoeden dat er iets geinigs met die scooterboy ging gebueren maar dit slaat echt alles....

rusa zei:
Dan ben je toch ook echt wel stom bezig hoor.....???

Ik had eerst het vermoeden dat er iets geinigs met die scooterboy ging gebueren maar dit slaat echt alles....

JA same here totdat ik es ging letten op hoe weinig spijltjes er in dat tonnetje zitten nog geluk dat ze deze kant op vlogen laat staan tegen scooter WAT EEN IDIOTEN stelletje BR33z4H k*tjes en sukkels...

hahaahahaha geweldig wat een leeghoofden

geef ze een breezer ananas en het is weer goed

:roflol:

heerlijk..

geen mooier vermaak dan leedvermaak, dit zie je toch aankomen.

Geweldig filmpje! Zoals Sinlath zegt :geen mooier vermaak dan leedvermaak....

Haha, heerlijk :roflol:

BWWWAAAAAAAAAHAAAHAAAAAA...:roflol::roflol::roflol::roflol:
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Zoiets wou ik altijd al keer zien...:D ...zoud ze zich echt erg pijn gedaan hebben??? t ziet er allesinds pijnlijk uit:p

:roflol: holy shit, ze gingen hard! Ik dacht eerst dat die scooter boy wel op z'n plaat zou gaan, maar dat gebeurde jammerlijk niet. Damn, dat ging hard zeg :D

Het duurde wel lang zeg voordat het filmpje amusement waarde begon te krijgen. Ze zitten eerst een poos te breezeren met die sCo0tah van ze. Ik begon me na een minuut dit filmpje te hebben gezien al flink te vervelen… Maar gelukkig wordt het toch nog leuk. :D

Een Sc00taH aangedreven Br33z4H lanceer installatie :roflol:
Hoe ver zouden ze gekomen zijn? een meter of 10? :roflol:

Lauw zei:
Het duurde wel lang zeg voordat het filmpje amusement waarde begon te krijgen. Ze zitten eerst een poos te breezeren met die sCo0tah van ze. Ik begon me na een minuut dit filmpje te hebben gezien al flink te vervelen… Maar gelukkig wordt het toch nog leuk. :D

Een Sc00taH aangedreven Br33z4H lanceer installatie :roflol:
Hoe ver zouden ze gekomen zijn? een meter of 10? :roflol:

hioer moet een flashgame van komen :roflol: kunnen we het zelf proberen.. even kijken wie de hoogste score haalt :D

whahaha goed idee, net als die pinguin game :D
met flesjes breezer als powerups :D

snelle uitlaat voor de brommer als je 3 breezerflesjes hebt geraakt.
grotere draaimolen bij 5 flesjes..

Terug
Naar boven