Fitness Seller

hoe heet ... ?

BigK

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben op zoek naar de titel van een vrij populair liedje ... het clipke gaat over ne kerel die in een discotheek rondloopt en daar ook begint te vechten ... klinkt alsof er iemand een verhaal vertelt en niet echt zingt !

Weet iemand wat ik bedoel ? :p

Dat nummer is van the street, zoek maar eens op google.
Ik doe dat niet voor je omdat ik the street een aanfluiting vindt voor het drum & bass genre. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
kan het niet vinden ... staat nergens nog in de charts precies ??? Kheb dus nu alleen nog de naam van het liedje nodig :D

veel TMF kijken, kom je er vanzelf achter. :D

• Topic Starter Topic Starter
kom kom ... wie helpt ?

KARMA ON THE WAY :D

The Streets - Blinded by the lights

Lauw zei:
Dat nummer is van the street, zoek maar eens op google.
Ik doe dat niet voor je omdat ik the street een aanfluiting vindt voor het drum & bass genre. :mad:
Kijk, met JOU kan ik praten! Om dan een leuker nummer te noemen: V-Chip & CTRL - "Mario 2". De white label gisteren binnen gekregen.

@ DjPhreak: dat zegt me eigenlijk niets. Ik ben geen hardcore Drum & Bass fan, maar op een feest zorgt goede Drum & Bass altijd voor een lekkere sfeer. Ik bezoek in Köln nog wel eens Drum & Bass feestjes, altijd bere gezellig. Drum & Bass publiek zijn toch een beetje de hippies en alto’s van de house-scene. En drum & bass feesten trekken altijd een hele bult mooie vrouwen. :D

yep, geen dikke trollen bij DnB, want die houden dat tempo niet vol. :D Maar te breed mag ook weer niet als man zijnde, want dan val je teveel op tussen de stickboys. :) Maar goed; zolang je maar op de dansvloer staat hoor je er gewoon bij.

Als je in de buurt van R'dam woont: Major League in Nighttown is meestal erg leuk qua muziek (meer de basement dan) en vrouwen (strakke jonge huppelhoeren!).

Rotterdam? daar mag ik niet komen van mijn moeder :D

Wat ik ook helemaal tof vindt aan DnB (dat is de vakterm afkorting? :) ) is dat het echt geen donder uitmaakt of je wel of niet kan dansen. Of je daar nou staat als een volleerd balerina of als een spastische gabber, het maakt geen moer uit zolang je maar plezier hebt. :)

Lauw zei:
Wat ik ook helemaal tof vindt aan DnB (dat is de vakterm afkorting? :) ) is dat het echt geen donder uitmaakt of je wel of niet kan dansen. Of je daar nou staat als een volleerd balerina of als een spastische gabber, het maakt geen moer uit zolang je maar plezier hebt. :)
Drie keer raden welke van de 2 ik ben. :) Maar inderdaad: je ziet soms ook oude mannetjes de twist doen, terwijl eromheen tegelijkertijd wordt gehakt of geschuifeld. 1 meisje dat ik weleens op feesten zie, danst alsof ze Kate Bush is... maar dan met een overdosis paddo's op. It's all good. Vooral omdat ze een lekker lichaam heeft. :D

(phreak, wat zeg je nu??? Je hebt toch net een nieuwe vriendin??? ;) :D )

hey, je bent een deejay, die horen naar meisjes te kijken. zo kunnen ze snel bepalen of een plaatje het lekker doet op de dansvloer. :D

Lauw zei:
hey, je bent een deejay, die horen naar meisjes te kijken. zo kunnen ze snel bepalen of een plaatje het lekker doet op de dansvloer. :D
Dat excuus ga ik volgende week eens proberen. :) Of ik kijk en flirt gewoon zoveel als ik wil. Zolang de echte maar onder de draaitafels haar ding doet, kan ze het niet zien. :D

Terug
Naar boven