Fitness Seller

Hoe hoe-blijf-ik-prive-achter-mijn-pc topic

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
778
Lengte
1m50
Massa
40kg
Gezien de actualiteit ben ik al een paar maanden meer bewust van mijn sporen die ik nalaat op www. Ik heb niks te verbergen maar toch wil ik in vrijheid kunnen handelen op internet.

Openbaar is dat steeds riskanter en dus schieten er woorden door mijn hoofd als proxy, PGP (pretty good privacy) op mijn mail en instant messenger, downloaden via SSL, safemail, hushmail (die volgens sommige juist weer heel onveilig zijn)....

Maar ik beken, ik ben ook maar newbee hierin en vele met mij denk ik. Graag wil ik delen in wat ik vind om mijn privacy en mijn mogelijkheden tot free speech te beschermen.

Ik hoop dat de members dit nuttig vinden en mee willen doen. Elkaar helpen in een wereld waar er overduidelijk een strijd is van overheid --> vrije mensen. Zullen we elkaar een handje helpen?

We moeten massaal de deep web in duiken..
Daar is de enige vrijheid denk ik?

TOR webmail?

• Topic Starter Topic Starter
Ik was van de week bezig met mijn messenger en dit programma van Comodo. Iemand ervaring of alternatieven.

Gezien de actualiteit ben ik al een paar maanden meer bewust van mijn sporen die ik nalaat op www. Ik heb niks te verbergen maar toch wil ik in vrijheid kunnen handelen op internet.

poker-face-meme.jpg

protip: delete alle profielen op sociale media

Gebruik gewoon niet je voor en achternaam (been there done that - gelukkig bijna alles kunnen verwijderen/unindexeren bij Google, op 1 flauw restje na). En gebruik verschillende nicks. Klaar.

zelfs al verwijder je het, staat het in google cache.

Maar VPN is wel voldoende, VPN hosten in een land waar de minste regels zijn omtrent pricay en bijhouden van logs (Zweden las ik) en alles via je VPN laten gaan.

zelfs al verwijder je het, staat het in google cache.

Maar VPN is wel voldoende, VPN hosten in een land waar de minste regels zijn omtrent pricay en bijhouden van logs (Zweden las ik) en alles via je VPN laten gaan.

dit. alleen kan ik nergens een gratis (goede) vpn vinden

dit. alleen kan ik nergens een gratis (goede) vpn vinden

Gratis zijn die er natuurlijk ook niet.

Als je gratis je sporen wilt verwijderen kan je achter een paar proxies zitten, maar dat verwijdert nog steeds niet je 'sporen'

vind het maar paranoia gedoe, heb niets te verbergen en kom buiten dbb niet op rare sites.. als je straks een pak condooms koopt en je betaald met je bankkaart weet vadertje staat ook dat je gaan nken

Je bent nooit 100% anoniem. Beste resultaat is een proxy voor 5$/maand die geen logs bijhoudt (anonine, ipredator, vpntunnel) en eventueel betalen met Ukash. Beter dan dat ga je niet vinden. Hushmail is trouwens niet anoniem als de overheid erbij betrokken is, zelfde voor elke gratis (en veel betaalde) VPN's. Bestanden waarvan je liever niet wilt dat ze ooit gevonden kunnen worden: TrueCrypt.

Laatst bewerkt:
Je bent nooit 100% anoniem. Beste resultaat is een proxy voor 5$/maand die geen logs bijhoudt (anonine, ipredator, vpntunnel) en eventueel betalen met Ukash. Beter dan dat ga je niet vinden. Hushmail is trouwens niet anoniem als de overheid erbij betrokken is, zelfde voor elke gratis (en veel betaalde) VPN's. Bestanden waarvan je liever niet wilt dat ze ooit gevonden zullen worden: TrueCrypt.

als je idd bestanden wil verbergen kan je beter gewoon encrypten

Terug
Naar boven