XXL Nutrition

Hoe houd je genoeg voedsel bij je

henkyjonge

Cool Novice
Waardering
2
Soms zit ik in een positie van shit ik heb momenteel niks te eten. Maar ik moet wel genoeg hebben als ik meer spiermassa wil. Vertel eens wat jij doet om voldoende juiste eten bij je te hebben tijdens bijvoorbeeld school of werk maar ook gewoon thuis?
Koop je elke week genoeg biefstuk en kip zodat je een tijd lang genoeg vlees hebt? gewoon ouderwets boodschappen dus?
en neem je naar school/werk veel boterhammen mee of hoe zit dat.

ik zit tussen de middag bij een overblijfmoeder, die maakt mijn boterhammen klaar.

Ik heb maar weinig school dus dat is niet zo'n probleem. Als ik naar school ga neem ik wel vaak noten/pinda's mee voor als ik honger krijg. Lekker makkelijk meenemen/eten. Paar boterhammen met pindakaas is ook altijd wel handig. En werken is altijd van 6-9 savonds dus das ook wel ideaal (moet daardoor avondeten rond 5u en savonds alweer honger) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb maar weinig school dus dat is niet zo'n probleem. Als ik naar school ga neem ik wel vaak noten/pinda's mee voor als ik honger krijg. Lekker makkelijk meenemen/eten. Paar boterhammen met pindakaas is ook altijd wel handig. En werken is altijd van 6-9 savonds dus das ook wel ideaal (moet daardoor avondeten rond 5u en savonds alweer honger) ;)

Ah even iets anders. Waar haal je die goede noten zonder zout en slechte spul erop? Ik kan ze maar niet vinden bij supermarkten.

Ah even iets anders. Waar haal je die goede noten zonder zout en slechte spul erop? Ik kan ze maar niet vinden bij supermarkten.

Buitenlandse winkeltjes, turkse marokkaanse mss aziatische.. betaal daar 5.99 voor 1 kg natuurlijke amandelen. elders 3 euro voor 200 gram ofzo

ik neem gewoon alles mee naar mijn werk :) Heb redelijk wat vrijheid dus kan altijd wat tijd maken om te eten.

als je kip om 9uur 's ochtends uit de koelkast haalt is het nog wel de hele dag houdbaar.

Gewoon bij de Appie Happie...
Ongezouten cashew, ongezouten pinda's, ongezouten amandelen.
Niks dan puur de noot.

Lekkerste is natuurlijk bij de notenboer op de markt :p

Neem gewoon een koelboxje mee, waar ik alles in stop.

Gewoon shake in 0,5 liter flesje, of blikjes tonijn/bakjes kwark/boterhammen/kip met rijst mee naar het werk en in de kantine opeten. Eerste paar keer zullen ze vreemd kijken, maar daar moet je je niks van aantrekken!

idd wat terror hennep zegt.
Dat met die flesje doe ik ook.

Weleens van plannen gehoord ? Bedenk de avond van te voren hoe de volgende dag eruit ziet...was dat nou zo moeilijk ?

Ik nam vroeger men koelbox mee met al het nodige in voor door de dag te komen.

ik neem altijd en overal me elektrische koelbox mee :)

Jezus, zo moeilijk kan dit toch niet zijn?

Ik deed iedere week boodschappen, maar aangezien ik toch iedere dag in de super ben om sla enzo te halen ben ik daar een beetje mee gestopt. Een keer per week naar de Lidl voor de biefstuk en kip. Voor de rest koop ik vaak gerookte kipfilet of kalkoenschnitzels, makkelijk en snel klaar. Wel wat duurder maar goed.

Terug
Naar boven