Fitness Seller

Hoe kan het dat...

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Als ik een .srt bestand (ondertitel) koppel aan een file, hij em op mn laptop wel in het Nederlands af speelt maar zodra ik em via ps3 stream in het Engels?

Ik zie ondertussen het probleem al, de Engelse sub is geïntegreerd, de NL subs heb ik los als .srt erbij gedaan, hoe zorg ik ervoor dat ie het .srt bestand verkiest boven de geïntegreerde?

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met "de Engelse sub is geïntegreerd"? Dat die subs geen apart bestand zijn maar gewoon onderdeel van de film?

In dat geval kun je die ondertitels toch niet wegkrijgen?

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je met "de Engelse sub is geïntegreerd"? Dat die subs geen apart bestand zijn maar gewoon onderdeel van de film?

In dat geval kun je die ondertitels toch niet wegkrijgen?

Kan inderdaad, gewoon prioriteit in dut veranderd @ ps3 media server.

Heb nu weer dat ie soms bij een mkv bestand bij een bepaald punt gewoon stopt met spelen, ik kan dan ook niet meer forward of reverse doen, iemand daar een oplossing voor?

Ik snap hem wel je zult met een programma de NL subs erbij moeten zetten. Ik heb daar MKV converter studio voor, werkt simpel en doeltreffend

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap hem wel je zult met een programma de NL subs erbij moeten zetten. Ik heb daar MKV converter studio voor, werkt simpel en doeltreffend

Sub probleem is al opgelost, alleen nu stopt ie bij bepaalde aflevering met afspelen, ik zie dan het pauze icoontje linksonder in beeld en kan dan niks meer doen behalve de film opnieuw afspelen, maar bij hetzelfde punt doet ie dan hetzelfde. Had dit ook met een film, terwijl die met andere films of series het wél weer gewoon normaal doet, dus het ligt niet aan de snelheid van mn pc ofzo.

Stream wel via ps3 media server btw

Terug
Naar boven