XXL Nutrition

Hoe kies je het juiste product?

Shahin

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort bezig met het zoeken naar een creatine waar ik mee kan beginnen, alleen als ik rondkijk op body en fitshop zijn er zoveeeeel verschillende soorten dat ik geen idee heb welke ik moet halen, waar moet ik nou voornamelijk opletten als ik de juiste keuze wil maken? of wat raden jullie me aan wat ik kan halen via body en fitshop ?

Ik heb veel gezocht via stickies enzo maar kon niks over hier te vinden, als die er wel is mag ik een linkje en dan ga ik ff doorlezen voor ik domme vragen stel ???:p

Alvast bedankt
MvG,
Shahin

• Topic Starter Topic Starter
oke,, en euhmm kan je maybe ook uitleggen wrm ik die precies nodig heb :$ ? en is dat een goed product?

Tog bedankt voor het snel reageren :-D

Lees je eens in het product. Monohydraat is naar mijn weten de puurste vorm van creatine.

maar ook de creatine die je bijna verplicht met appelsap ( of een ander suiker bevattend drankje/fruit) moet innemen toch

Ja ik heb het product ingelezen en alles ervan wat te lezen valt gelezen, maar wat is de reden dat ik die moet halen bv in plaats van een ander merk creatine ??
dat is nou uiteindelijk mijn vraag hoe je weet wat de juiste keuze is?
er zijn zoveeeel keuzes ... :(

MvG
Shahin

Ja ik heb het product ingelezen en alles ervan wat te lezen valt gelezen, maar wat is de reden dat ik die moet halen bv in plaats van een ander merk creatine ??

MvG
Shahin

creatine monohydraat is de enige vorm die wetenschappelijk 20 jaar lang bestudeerd is en die bewezen werkt (op een groepje non-responders na, maar die reageren op geen enkele creatine).

Alle andere vormen van creatine zijn verzinsels om iets wat goedkoop is duurder te maken zonder dat daar bewijs tegenover staat.

maar ook de creatine die je bijna verplicht met appelsap ( of een ander suiker bevattend drankje/fruit) moet innemen toch

meh, komt niet zo precies hoor.

proberen jongen..proberen. Ieder lichaam reageert anders op verschillende producten..en ieder heeft zijn voorkeur qua leverancier. Lees je in qua reacties van gebruikers op producten van de sponsoren,zoek een product naar je budget uit..en ga proberen..want goed inlezen en uitzoeken brengt nog geen garantie dat jij er lekker op gaat.

maakt niet uit welk merk als je maar mono neemt

monohydraat werkt altijd ! (buiten uitzonderingen gerekend)
nam het vroeger altijd in met druivensap
of water met wat dextrose.
ik neem tegenwoordig altijd green magnitude
omdat ik wat afwisseling wou. maar mono om te
starten is prima

Oke dat is dus duidelijke en genoeg info voor nu.

Iedereen bedankt voor alle info :-D

MvG,
Shahin

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort bezig met het zoeken naar een creatine waar ik mee kan beginnen, alleen als ik rondkijk op body en fitshop zijn er zoveeeeel verschillende soorten dat ik geen idee heb welke ik moet halen, waar moet ik nou voornamelijk opletten als ik de juiste keuze wil maken? of wat raden jullie me aan wat ik kan halen via body en fitshop ?

Ik heb veel gezocht via stickies enzo maar kon niks over hier te vinden, als die er wel is mag ik een linkje en dan ga ik ff doorlezen voor ik domme vragen stel ???:p

Alvast bedankt
MvG,
Shahin

Er bestaan geen domme vragen! Ten eerste bedankt dat je al op onze website hebt gekeken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan kan je ons altijd vinden op dit forum ( of persoonlijk via de p.m) en anders via mijn e-mail: leon@.

Wat betreft je vraag; Je kan inderdaad het beste voor een creatine gaan waarbij je zeker weet dat je de beste kwaliteit mogelijk hebt. Gelukkig is dat natuurlijk geen enkel probleem bij Body En Fitshop en ik raad dan ook twee producten aan welke jou zeker zullen bevallen.

Ten eerste kan je kiezen voor een solo creatine in de vorm van CreaPure. Creapure Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ten tweede kan je kiezen voor een blendvorm (meerdere creatines) zoals de Super Creatine. Het voordeel met Super Creatine is dat het 7 verschillende creatines bevat. Ook dit product bevat Creapure. Een extra toevoeging bij de Super Creatine zijn o.a. Creatinol, BCAA, Glutamine en HMB.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Ooow wauw oke,, ben zowiezo ZEER tevreden over jullie top site :D

maar met alle info die ik tot nu toe beetje heb gekregen denk ik dus dat ik voor Creapure ga omdat dat me wat meer aanspreekt :)

Iedereen erg bedankt voor jullie tijd en hulp :-D

MvG,
Shahin

Nu we toch bezig zijn met dit onderwerp, hoe komt het dat bv. een monohydraat beter is dan de andere? Bijvoorbeeld van wat ik gelezen heb in de reviews sectie (link rechts boven) is de monohydraat van powersupplements het best en bijvoorbeeld die van xxl weer een stuk minder. Hoe kan dat?

omdat de mensen die reviews schrijven geen betrouwbare bron vormen.

Elk kontprodukt krijgt hier bijna een 9/10.

creatine monohydraat = creatine monohydraat, in wat voor potje je het ook stopt, enigste verschil is de zuiverheid en de controle van de kwaliteit van het productieproces. daarin is creapur als beste getest. vandaar dat bijna alle merken dan ook bij hun inkopen en het dan nog onder eigen naam verkopen.

ikzelf ben nu bezig met 3e potje creapur van body en fitshop en ben er nog altijd tevreden over!

omdat de mensen die reviews schrijven geen betrouwbare bron vormen.

Elk kontprodukt krijgt hier bijna een 9/10.

daar ben jij er dus ook een van :roflol:

Pwersupplements maakt uitstekend matriaal verder.

Mag ik die tests trouwens zien? Ik bedoel als je claims maakt over serieuze wettelijk erkende tests ed zullen daar ook altijd veel paperassen/documenten bij gegeven worden. Dus linkje graag :)

Laatst bewerkt:
creatine monohydraat = creatine monohydraat, in wat voor potje je het ook stopt, enigste verschil is de zuiverheid en de controle van de kwaliteit van het productieproces. daarin is creapur als beste getest. vandaar dat bijna alle merken dan ook bij hun inkopen en het dan nog onder eigen naam verkopen.

ikzelf ben nu bezig met 3e potje creapur van body en fitshop en ben er nog altijd tevreden over!
b&f crea is zowiezo top :) werkt teminste altijd.

Crea = crea, het werkt voor je of het werkt niet.. Moet niet te spannend over gedaan worden..

Terug
Naar boven