MuscleMeat

Hoe luister jij het liefst naar muziek?

Peiling Peiling Hoe luister jij het liefst naar muziek

• Totaal stemmers
    47

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
-Actief: door muziek het onderwerp van het moment te maken en elke klank en beat door merg en been laat gaan.
-of passief: door op de achtergrond naar muziek te luisteren en je de muziek binnenlaat in je onderbewustzijn zonder dat je het zelf doorhebt.

Passief, voornamelijk.

beide jo

ligt aan de situatie, actief geniet ik er veel meer en bij passief begint het na een tijdje te irriteren. maar passief kan hetgeen waarmee je bezig bent weer een stuk leuker maken

Zowel actief als passief

Waarom open je hier een enquête over?

Tijdens werk op de achtergrond passief.

Op vrijdagavond met wat vieuxcola of bier erg actief.

Door op m'n bed te liggen en zeer aandachtig & intens te luisteren. Als ik niet in slaap val (bv bij klassieke muziek wat nogal vaak gebeurt na een goed half uur) kan ik dit wel zo'n 2u volhouden.

ik het liefst met mijn oren.

Passief, tenzij je muziek in een film tot actief wilt rekenen.

pasactief.

Naakt in foetushouding op de badkamergrond, en het dan helemaal over me heen laten komen.
.

Passief en actief.

Soms actief, vaak passief.

Met mn benen in de lucht.

Passief
en tijdens het studeren actief

idd beiden, op de bus naar men werk of radio passief, maar soms zet ik een song of cd op om te relaxen en dan luister ik ook echt naar de muziek en de verschillende melodiën, of focus ik mij op 1 instrument en dan dus ook actief

Naakt, in de douche, in de terminator-time-traveling-houding.

Ik luister altijd onderweg, op school (mits het toegelaten word, niet alle docenten vinden het ok :p)
En natuurlijk tijdens het trainen als ik alleen train

Terug
Naar boven